Perna mea cu lacrimi


Îmi place să aflu care este prima amintire a unui om. Ale mele sunt undeva la grădiniță. Grădinița nr 6. Actualmente, Prichindel. Iar de una din primele amintiri am dat azi găsind perna asta. Era perna pe care dormeam la Grădiniță. Asa era fața ea. Roz. Perna asta poartă cu ea durerea primei măsele.

Fusesem la dentinst, mi se pusese prima plombă care n-a rezistat. Și asa prima durere crâncenă. În ziua aceea luasem de la grădiniță perna pentru spălat acasă. Ma durea foarte tare măseaua rămasă fără o plombă. Și acum îmi amintesc că am plâns mult cu perna asta în brațe până am adormit.

Somnul cu perna mea roz, îngramadită în mine, mi-a făcut bine, căci când m-am trezit, nu mai aveam nicio durere.  Când am văzut azi perna asta, am trăit  din nou ziua aceea.

 Care sunt primele amintiri cu voi de când erați foarte mici?

Comentarii