Tradiționalul meu bilanț: bune și mai puțin bune în 2021. Ale mele.

La fiecare cumpănă de ani, îmi pun cu liniuță părțile bune și mai puțin bune ale anului pe care l-am traversat. 2021. Un an pe care l-am simțit mai liber decât precedentul. Deși tot limitat de restricții, am avut mai multă libertate, chiar dacă a fost cu mască, cu teamă, cu grijă permanentă la cei dragi. Dar, per ansamblu, un an bun.  Cert este că anul 2021 mi-a luminat sufletul cu niște oameni faini, m-a bucurat cu niște întâmplări de care am nevoie, m-a bucurat pentru că mi-am dorit să fiu mai mult decât să am. Și faptul că sunt sănătoasă și eu, și ai mei dragi e cel mai important. Voi trece în revistă ca de obicei pe coloane: pozitive/negative. 



Pozitive:

- am făcut sport; ganterele și salteluța primite cadou de ziua mea nu au stat pline de praf pe un oarecare raft. Am făcut în fiecare zi cu niscaiva excepții, puține.

- am repus pe picioare tabăra de jurnalism Ai noștri tineri, un proiect tare drag și important pentru redacția Buzz și concursul de jurnalism Botoșani, Orașul Meu Drag, și acesta un proiect pe care îl iubesc. Tabăra de anul acesta a fost, de departe, proiectul numărul 1 din tot ce am realizat.

- am lansat înghețata Buzz!

- am continuat să citesc și să fiu cât am putut activă pe contul de goodreads

- mi-am propus să privesc lucrurile cu mai multă îngăduință și în mare parte am reușit.

- am început să ascult mai mult într-o discuție face to face.

- am descoperit muzici noi

- renunț tot mai mult la telefon în discuțiile face to face, serioase, implicate.

- am reușit să fac, lună de lună, ziarul (ceea ce mi se pare superb în condițiile actuale).

- am dat drumul unui proiect pe care sper să-l dezvolt din 2022, respectiv corepondentBuzz.

- am învățat să spun nu când nu mai pot, când nu se poate. (mai e de lucru aici :D)

- am contract pentru asigurările sociale. sper. :D

- urmez un curs de logopedie pentru a primi oficial calitatea de logoped, sper :D

-  a fost un an la fel de plin cu multe proiecte și provocări pe care în mare parte le-am finalizat frumos. 

- m-am revăzut cu prietena mea cea mai bună după muuult timp (și a vărsat o cafea pe mine :)))  

- am făcut un pulover roz (tare drag îmi e). îl trec la pro pentru că a fost un pariu de al meu dacă mai știu să împletesc, dacă mai am răbdare. Și am și răbdare, și ambiție, și perseverență. 

- am dezvoltat un curs de relații publice și marketing pentru copii care spre surprinderea mea, a prins foarte bine, a fost atractiv. Așa l-am simțit. 

- am avut câteva proiectele noi personale care mi-au placut tare mult. 

- mi-am făcut brățara cu BUZZ


Negative:

- am neglijat un pic mersul cu bicicleta; am mers cu ea, dar nu ca în 2020 și 2019.

- am fost prea puțin plecată din județ, de vină și pandemia, dar și zona de confort care mă ține uneori nemișcată și cu care m-am obișnuit tot din cauza pandemiei.

- am scris mai puțin în caietele mele de citate și vorbe faine... 

- am colorat mai puțin

-  am fost mai puțin la festivaluri, deplasări 

- inca pierd timp destul de mult pe retele în detrimentul altor lucruri importante.  

- am neglijat un pic siteul topromanesc.ro, chiar dacă am încercat să fiu activă și acolo; simt că se poate mai bine și acolo. Poate reușesc să fiu mai activă în anul următor. 

Lista cu negative e mai scurtă, ceea ce e important, dar chiar nu știu ce să mai scriu. Simt că au fost mai puține dezamăgiri, nu pentru că nu ar fi fost, ci pentru că probabil, am început să nu mai pun chiar totul la suflet, să mă focusez pe ceea ce e important pentru mine, pentru proiectele mele, pentru ai mei dragi. Mulțumesc lui Dumnezeu pentru sănătate mie și a lor mei, putere și inspirație. Îmi doresc ca 2022 să fie la fel de activ, să fim sănătoși și inspirați. În rest, se vor așeza toate pe direcțiile care trebuie. Idei și proiecte deja sunt...

PS posibil să mai completez maine una alta dacă îmi mai amintesc ceva la pozitive ori negative... ca deh, maine e ultima zi din 2021.


Comentarii