Echipa mea formată din copii și o redacție cu sediu de patru ani.




Sunt în această lună patru ani de când Buzz are sediu. Nu pot să uit nici acum cum consilierii PSD de atunci au refuzat din motive cunoscute doar de ei, un sediu pentru niște copii care își doreau spațiul lor. Nu pot să uit nici acum cum am așteptat cu nerăbdare în sala de ședințe proiectul nostru. Mi se împlinea un vis; aveam redacția mea. Era prima dată când mă aflam în sala de Consiliu Local pentru un proiect de hotărâre pentru mine. Eram convinsă că va fi aprobat. Nu m-am așteptat să fim întorși din drum pentru că era un spatiu gol, nu ni-l dădea nimeni gratuit... În fine. Trec peste, dar nu uit, pentru că spațiul acesta pe care îl avem acum e folosit total, zi de zi, de niște copii. E redacția lor. 

La ora când scriu rândurile acestea eu, una, sunt total epuizată, ca o baterie rămasă la ultima liniuță, dar fericită după trei zile (vacanța e mereu activă și plină la Buzz) în care în ăștia 32 de metri pătrați s-au întâmplat lucruri ca la redacțiile mari.

 Copiii au înregistrat texte, au scris pentru știrile jurnalului, au creat materiale publicitare pentru proiectele următoare, au editat video și audio, au filmat, au scris, au mers pe teren, s-au documentat... A fost fabulos! O creativitate maximă 💛 zilele acestea la Buzz. La asta mai adaug bucuria unui material superb (întrebări gândite de copii, documentarea lor, ei reporteri) realizat de micii reporteri împreună cu jurnalistul Doru Ionescu ce va fi difuzat, în curând, la TVR3. Emisiunea "Remix" cu Ovidiu Anton filmată cu ocazia celor 11 ani de Buzz.   




Ador Buzz. Ador munca pe care o depun alături de copii. Echipa mea e formată din copii. Cu ei mă sfătuiesc, cu ei organizez proiecte, cu ei gândesc soluții pentru a pune în practică ideile pe care le avem, cu ei râd, cu ei glumesc, cu ei dezvolt lumea Buzz. Cu ei și părinții lor care cred în spiritul Buzz. 🙏



Comentarii