Uimitor. Provocator. Altă întâmplare. Deloc întamplator. (2)


În 2011 lucram încă la stat, într-un birou. Nu aveam stare. Voiam să zbor și să-mi recapăt libertatea.  Apăruse în oraș printr-un proiect cu fonduri europene un curs de jurnalism pentru tineri. Mă incita demult ideea, dar n-aveam curaj să visez la ea. În mai, Biblioteca din oraș a anunțat lansarea unui program estival pentru copii.  Aveau nevoie de voluntari și cursuri pe timpul verii. Ideea mea încă zburda energic prin mintea mea. Aveam nevoie de o "jucărie" nouă. Am plecat spre Biblioteca. Am propus. S-a acceptat. Din vara anului 2011 a început aventura micilor reporteri. Eram convinsă că va fi doar o vară sau, mă rog, doar pe timp de vară, in vacante... Copiii din vara aceea mi-au schimbat destinul. M-au făcut să văd că pot face altceva, m-au ajutat să-mi recapăt aripile să zbor liber, cum visam. N-a fost întâmplător. A fost destinul pentru că ce a urmat de atunci se petrece și azi și după 12 ani încă nu m-am plictisit. Încă mă provoacă ... Și nu, nu e greu, e doar ...provocator.

 

Comentarii