...in fiecare an, de Sfantul Ioan astept la radio o anume piesa.Se intimpla de cativa ani. As spune de o viata. E cantecul pe cafe-l simt ca o dedicatie chiar daca nu mi-o face nimeni. E un mesaj pe care-l simt in suflet pentru ca eu insami port acest nume. "Ioane, Ioane" este cantecul fara de care aceasta zi trece parca mai greu pentru ca astept... Nu s-a intimplat pina acum niciodata sa nu aud melodia la ceas de sarbatoare pe postul national de radio. Si am ascultat-o de fiecare data cu sonorul dat cat mai tare! Mi-a placut "Taina noptii". E piesa favorita din repertoriul artistei. Am iubit cantecul asta! Aveam 7 ani si-l ascultam la maximum de pe vinilurile din colectie. Ce vremuri! Mirabela Dauer a fost unul din primii idoli ai copilariei mele. A fost una din primele cantarete pe care le-am vazut live. Si pe vremea aceea imi cream un adevarat ritual la spectacolele la care mergeam: imi pregateam cele mai bune haine, cumparam flori, ma dotam cu o tona de emotii...Totul fara sa ma gandesc prea mult. Mi-a marcat acei ani si mi-a deschis fereastra sufletului spre lumea minunata a muzicii . De atunci calc cu emotie, cu speranta si curaj pe petalele lasate in calea noastra de vocile muzicii noastre. Sunt idoli. Sunt vedete. Sunt preferatii mei. Sunt fericirea mea. Sunt parte din mine. Sunt oameni si atat, dar le multumesc pentru ca au dezvoltat in mine emotia si au dat purtitatii in iubire un sens aparte...

Eu.
..

Comentarii