Puţină curiozitate nu strică...


Sunt tânără. Am 20 şi....atât. Îmi place muzica românească. O simt. Îmi place să ştiu ce se întâmplă. Ce evenimente au loc şi de ce se întâmplă. Nu-mi place când interesele sunt mai mari decât dorinţa de a încerca lucruri care se simt înainte de a valora bani. Sunt tânără şi ar trebui să sar de pe scaun când aud ultimele hituri, să dau la maximum televizorul pe MTV sau Kiss tv. E muzica generaţiei mele! Cu ce rost căci ea nu mă reprezintă.... Mă întorc în fiecare seară la muzica ce i-a încântat pe părinţii mei. Atât de unică! Ascult melodii care nu încap nicăieri sau mă rog în prea puţine locuri pentru ca ai mei colegi de generaţie să le înţeleagă aşa cum percep muzica pe care ei o dau mai tare azi. Generaţia lui Moga e superficială! Dar e lipsită de esenţă pentru că asta îşi doreşte sau s-a obişnuit şi îi vine greu să se despartă de ticurile formate de "cei mai mari"... Are senzaţia că muzica de atunci sună vechi pentru sunetele computerizate de azi... În muzica de ieri versurile sunt prea profunde pentru lejeritatea cu care tânărul de azi priveşte viaţa. Hm... Câţi dintre ei au ascultat "Să mori de dragoste rănită" sau "Oameni" sau "De-ar fi să vii" ca să nu mai continui cu alte şlagăre ale vremurilor trecute?!...Am avut surpriza într-o zi să conving un coleg din radio s-o difuzeze pe Anastasia Lazariuc cu o piesă de pe noul album. E atat de nouă Anastasia pe albumul recent lansat încât ar fi fost păcat să nu insist! Colegul meu strâmbă din nas când îi aduc în discuţie nume din garda veche. La finalul emisiei l-am întrebat: "Ei şi cum ţi se pare piesa?!". Era vorba despre "Aşa-i viaţa" de pe albumul "Sinceritate" al Anastasiei. Nu o să vă vină să credeţi dar chiar i-a plăcut! Am fost mirată când a scăpat pe post "Soţia prietenului meu" sau "Oameni"...Şi n-a îmbătrânit! Ba, se pare că-i place pentru că s-a repetat figura! Se poate, dragilor! Trebuie doar să înţelegeţi că publicul nu e reprezentat doar de generaţia din care faceţi parte şi chiar de-ar fi aşa el trebuie să ştie că totul în viaţa are o istorie. Chiar şi muzica... În plus, un dram de curiozitate nu strică nimănui. S-ar putea să te regăseşti în paradisul pe care-l descoperi...Prejudecăţile sunt pericolul cel mai mare la care ne expunem ca jurnalişti, ca formatori de opinie până la urmă. Generaţia de azi şi cea de mâine merită modele cu mintea deschisă spre tot ce poate forma UNIVERSUL. Hai să trăim tineri dar să nu uităm libertatea de a alege!

Comentarii