Minunea numita MOS CRACIUN....

M-am gandit sa-l desenez in cuvinte pe Mos Craciun. Stim cu totii cum arata. E un batran cu barba alba, cu desaga rosie in spate, cu haina lunga, rosie...E batranul pe care-l asteptam indiferent ca aveam 3, 10 30 sau 50 de ani. Il asteptam plini de emotie si ne bucuram langa bradul sub care asaza in fiecare an pentru fiecare, culmea ceea ce ne-am dorit. De unde stie batranul acesta ca am vrut papusa aceea din vitrina? De unde stie batranul vesnic tanar ca ne dorim rochia aceea pentru care mama ne-ar cam certa daca am pune-o pe noi? De unde stie el ca ne vine perfect tinuta aceea pentru banchetul de la final de an? De unde stie el ca ne dorim langa brad chiar iubirea pe care abia am intalnit-o sau pe care nu am mai vazut de cateva saptamani? In sacul acela rosu mare si plin are pentru fiecare visul pe care-l pune in fiecare seara la icoana. De unde stie el ce-mi doresc cata vreme nu ma intreaba? De unde sa stie el cate vreme nici nu ma cunoaste? Mos Craciun a venit in fiecare an la mine. Mi-a lasat cadoul sub brad sau a venit in carne si oase. I-am spus poezii, i-am cantat. A fost si e un personaj fascinant! Inca mai cred in Mos Craciun. E batarnul fara de care povestile copilariei ar fi mai sarace, e simbolul unor sarbatori in care s-a nascut Cel de Sus...De fapt intre Mos Craciun si Divinitate nu e decat un pas, nu suntem decat noi....De fapt, Mos Craciun e Divinul pe care-l asteptam in ziua in care se intampla pentru fiecare o minune sau cel putin un lucru care ii bucura inima. Copilul sarac primeste o bucata de paine in plus, adolescentul teribil e potolit de iubirea navalnica, cel mai sceptic om primeste ceva, batranii au devenit bunici iar parintii se bucura de cadoul de la fii... Darul pe care -l primesti-material sau spiritual- in aceste zile e din desaga aceea rosie, mare si grea pentru ca numai acum se intampla minuni. Primesti mai mult decat dai. Primesti pentru ca daruiesti. Mos Craciun exista prin fiecare suflet si face minuni cand te astepti mai putin. Atata doar ai de facut: sa crezi in minunea numita MOS CRACIUN!!! Caci el exista doar daca poti sa crezi in el...

Comentarii

Anonim a spus…
ca de obicei tot ce scrii e frumos, si emotionant . Fie ca Mos Craciun sa-ti lase in noaptea asta sub brad tot ceea ce-ti doresti .Sa ne traiesti Ioana ! La multi ani.