Îi mulţumesc Florianei...
Noaptea trecută la emisiunea "Psihologul muzical" de la Radio România-Actulităţi a fost invitată Floriana Jucan. A fost invitată pentru că pe data de 1 decembrie este ziua ei. Mi-au trebuit multe minute până să mă hotărăsc să scriu ceva pentru ea. Îmi place ca jurnalistă şi om deopotrivă. Nu-mi pot explica admiraţia faţă de ea, nici sentimentele, probabil e şi motivul pentru care am ezitat până să trimit mesajul. L-am scris cu gândul că poate e singura ocazie în care am putut să-i mărturisesc că e unul din acei oameni... dar mai bine vă las să descifraţi singuri tainele gândului din mesajul pe care i l-am transmis...

"Nu am cunoscut-o niciodată personal pe Floriana Jucan. Am admirat-o în tăcere. Când am deschis televizorul şi vorbea, m-a paralizat. Mi-a plăcut dintotdeauna discursul ei profund, mi-a placut sensibilitatea, puterea de a-şi exprima iubirea... Îmi place pentru sufletul ei frumos. Îmi place că priveşte singurătatea ca pe un prieten şi sper că nu greşesc. M-am regăsit de multe ori în cuvintele ei. Mă pierd, nu de puţine ori printre rândurile pe care le scrie pe pagina personală de pe net. Îmi place să vorbesc cu mine pentru că atunci îmi descopăr sufletul. Singurătatea curaţă veninul pe care îl inhalăm peste voinţa noastră din exteriorul cu care ne confrutăm zi de zi...
Am patru ani de când practic aceeaşi meserie ca ea, o meserie care îmi place chiar dacă mă consumă mult. Am învăţat să scriu citind de la oamenii pe care i-am admirat. Mi-am încercat exerciţiul literelor căutând să mă apropii de cei care m-au acaparat cu personalitatea lor, dar fără să-i copii. M-a stimulat dorinţa de a scrie văzând câtă profunzime poţi exprima în rândurile aşternute pe hârtie... Îmi place mai mult să scriu decât să vorbesc. Mă doare când mă depărtez de această forma de exprimare...Îi mulţumesc Florianei pe această cale pentru că într-un fel m-a determinat să imping uşa ca să pot scrie zilnic..."

Îi urez
La mulţi ani pentru că azi e ziua ei....

Comentarii