Interesanta scrisoare de intentie....

Cand trimiţi un CV pentru angajare redactezi şi scrisoare de intenţie? E o întrebare care macină mulţi tineri care vor să se angajeze. Oare se citesc aceste scrisori de intenţie, CVurile de către angajatori? Cat de interesaţi sunt oare? Cât stă în puterea noastră să-i determinăm pe cei care angajează să ne citească? Cele mai multe scrisori de intenţie folosesc un limbaj de lemn, uzat, plictisit...Scrisoarea de intenţie ca şi CVul e cartea de vizită a celui care vrea să muncească. Prin acestea te vinzi practic şi dacă marfa nu e pusă în valoare preţul e mic sau deloc.... Primul meu şef mi-a cerut un CV cand am sunat după ce am văzut un anunţ în ziar că vor să angajeze oameni. Tot el mi-a zis: Nu că ne interesează sau am crede în ce scrie acolo, dar avem nevoie de contactele tale... Am trimis. A contat ce a urmat! A contat implicarea şi motivaţia mea. Mulţi nu ajung însă să demonstreze ce pot înainte ca CVul sau scrisoarea de intenţie să fie parcurse. Nu am trimis niciodată scrisoare de intenţie iar CV mi s-a întâmplat să trimit doar atunci pentru contactele mele... Consider însă că e importantă ORIGINALITATEA într-o descriere personală. Trebuie numaidecât să atragi atenţie şi mă îndoiesc că o faci printr-un banal limbaj de lemn. Cu cât calitătile tale sunt descrise într-o notă plină de imaginaţie cu atât atrage ochiul să-l citească. Nu spune nimeni că o scrisoare de intenţie trebuie s-o scrii într-un minut ca s-o expediezi repede. O scrii atunci când simţi că ai suficientă motivaţie şi inspiraţie ca să iasă exact ce trebuie. O salvezi şi nu se ştie când ai nevoie de ea....Când ai nevoie doar retuşezi în funcţie de destinatar, de job, de interese....
Cum m-am descris eu într-o astfel de scrisoare? Ei bine cam asa....Nu am trimis-o dar i-am dat save şi astăzi întâmplător am dat peste ea:
am si introducere la scrisoare dar vă dau să vedeţi doar scrisoare ;))

Aşadar, în cazul în care căutaţi:

- insistenţă dar mai ales perseverenţă

- curaj dar mai ales inventivitate

- entuziasm dar mai ales imaginaţie

- optimism dar cu căderi realiste

- nebunia unei inspiraţii debordante

- răbdare pentru un ritm de lucru nebun

- sinceritate şi simţul umorului

- flexibilitate

- implicare până la epuizare

- sensibilitate şi atracţie pentru frumosul din artă, muzică, oameni, idei

...aţi găsit pentru că fără falsă modestie (modestia e un defect în haosul în care trăim!) am folosit măcar o dată în viaţă pe fiecare din calităţile enumerate mai sunt. Mi-ar fi imposibil să tai din ele ca să scurtez scrisoarea pentru că fac parte din portretul pe care l-am “desenat” ani la rând. Şi n-am decât 28... suficienţi ca să mă pot manifesta într-un oraş străin şi totuşi atât de cunoscut....



Comentarii