Imi place....



Imi place sa ma trezesc dimineata tarziu. Sau dimineata devreme doar daca stiu ca ceea ce mi-am propus va fi bifat cu plus seara cand pun capul pe perna.
Imi place sa vorbesc la telefon si ma nenoroceste sa stiu ca trec orele si nimeni nu-si mai aminteste de mine. Sau si mai grav, isi aminteste doar atunci cand nimeni decat eu, nu-i asa, mai sunt salvarea lui...
Imi place sa fac surprize. Ador sa fac surprize; imi place cand cei dragi mie imi zambesc pentru ca au primit iubirea mea. Ma doare sa stiu ca nu m-ar intelege cineva...
Imi place libertatea; imi place sa zbor printre vise; imi place sa-mi traiesc viata...
Apreciez oamenii care au rabdare cu mine si care, spre deosebire de mine, se enerveaza atat de rar; prefer sa raman singura decat sa-mi distrugi independenta; ador sa impart bucuriile cu cei dragi si-mi este suficient ca sa ma bucur de iubirea celor dragi...
Imi place incapatinarea mea atunci cand capata formele ambitiei; imi trag o palma cand calc stramb pentru ca am vrut sa fac asa cum tu nu ai vrut dar eu am fost convinsa ca e bine asa...
Imi pace sa iubesc; imi place sa stiu ca ma iubesti; ofer si primesc totul cu inima deschisa oricat de putin mi-ai da...
Imi place sa caut in fiecare cuvant nuanta potrivita pentru inca un vers, pentru inca o idee. Neinteleasa. Dureroasa. Intensa.
Imi place sa traiesc asa cum sunt. Imi place si mai bine as inchide ochii ca mi-e rusine atunci cand incerc sa fiu altcineva decat ceea ce sunt. Pacat ca realizez de fiecare data prea tirziu...
Imi place sa fac ceea ce-mi place si te iubesc ca ma lasi sa aleg...
Imi place Dumnezeu pentru ca mi-a dat sa fac ceea ce-mi place. Imi place Forta Lui pentru ca-mi da incredere atunci cand nu mai am putere!!!
Imi place. Si cred...Imi place sa cred in mine. Nu-mi place ca-mi pierd echilibrul. Imi place sa fiu cu tine pentru ca impreuna suntem visul unei iubiri....
Imi place... pacat ca nu exista spatiu si timp la cate as putea sa trec in caietul placerilor de zi cu zi...
Data viitoare, promit sa scriu ce fructe, ce zile, ce filme, ce muzici, ce haine, ce animale, ce ganduri ma anima, ma determina sa fiu eu si sa nu ma las furata de neplaceri ca sa detest mai mult decat iubesc... Este motivul pentru care-mi place mai mult sa vorbesc despre ceea ce iubesc decat despre ceea ce-mi tulbura marea si muntele din suflet....
Imi place ca ati avut rabdare sa cititi pina la capat...Va iubesc!

Comentarii