La multi ani, Marcel Dragomir!

Pe 29 octombrie Marcel Dragomir face 64 de ani. Este compozitorul celebrelor "Un albastru infinit", "Din sevaletul vietii", "Mai ramai si nu pleca", "De ce te uiti la mine...", "Sa mori de dragoste ranita", "Nu regret nimic" si atatea altele... Am avut mari emotii cand am vorbit cu el pentru un interviu la radio (nu mai stiam ce surse de informare sa mai cercetez ca sa nu ma fac de ras ;))). Mi-a iesit un interviu bun si asta datorita discursului pe care compozitorul il are despre muzica. Mi-a placut mult ca interlocutor! Un om deosebit! Cred ca e unul din interviurile pe care le prefer din cele pe care le-am realizat la radio cu vedete. Si s-au adunat in trei ani vreo 100.

Va las, prieteni, acest interviu ca un cadou, ca un gand pentru aceasta zi frumoasa din viata compozitorului...

Comentarii