Irelevant pentru marele Piersic...

Încă mai am gustul amar al pastilei pe care am înghiţit-o citind titlul: Florin Piersic a colaborat cu Securitatea. Ziariştii ori nu mai au subiecte ori au o placere sadică de a zgaria valorile. Pe cine ajută să ştie că Piersic, marele Piersic, care a fermecat populaţia feminină din ţara asta a făcut poliţie politică? Cu ce ne încălzeşte acest lucru? Chiar dacă ar fi făcut nu cred că din cauza asta România nu-şi mai găseşte drumul după 20 de ani de libertate. Florin Piersic este actorul meu preferat şi ştirea asta nu m-a întors din admiraţia pe care i-o port. Anul trecut, la spectacolul Străini în noapte am simţit cum mi s-a oprit respiraţia pentru o secundă pentru că pe scena de la Botoşani păşise marele Piersic. Cum să mă afecteze o ştire ca asta? Nici n-am citit-o dar sunt şcoată de interesul macabru pe care jurnaliştii îl acordă acestui subiect. O ştire în colţul paginii ar fi fost suficient dar nu sapi până nenoroceşti omul pentru că nu afectează asta cu nimic talentul unui actor care a contribuit la clădirea filmului românesc. Acum îl blamează, îl ucid cu vorbe pe care artistul nu le-ar fi crezut posibile vreodată...Mă întreb cum va reacţiona presa când marele Piersic nu va mai fi!? Vor umple paginile ziarelor cu lacrimile lor false. Vor deschide ziarele ca sa smulgă lacrimi de la popor pentru că altfel primesc reproşuri de la şef. Vor mai scrie de el când şi când la un 27 ianuarie la agenda zilei... Apoi îl vor uita...Vor plânge când actorul nu va mai fi printre ei dar acum cât este în viaţă, cât îl avem pe scenă nu se gândesc la acest fapt? Acum îi interesează că Piersic a colaborat cu Securitatea ca şi când asta chiar ar conta şi asta duce ţara de râpă. Ca şi când e singurul din ţara asta care a fost colaborator al vechii poliţii. Ceilalţi nu mai contează pentru că Piersic e mai mare şi e cu atât mai impardonabil că a fost un securist... Fraţilor, să ne trezim cât mai avem vreme. De fapt ce vor să demonstreze ziariştii cu această ştire absolut irelelvantă pentru valoarea Haiducului?!

Comentarii