Un blog pentru topul la care scriam de ani de zile...

În ianuarie m-am hotărât să mai fac un blog. Era ceva serios dar eu ca deobicei am luat-o la început ca pe o joacă. Este blogul emisiunii TOP ROMÂNESC 2009, mai cunoscut prietenilor de la Radio România Actualităţi ca Şlagăr Top Rock. Mă ştiu de când lumea cu pasiunea asta pentru muzica românească. Îmi place să văd emisiuni în care se cântă live sau în care văd filmări noi sau mai vechi realizate de interpreţii români. Îmi place să merg la spectacole. Îmi place să ascult muzică românească şi îmi doresc să fiu în priză permanent cu tot ce se petrece în lumea asta muzicală. Simţeam nevoia să-mi manifest pasiunea asta într-un fel şi ideea a venit brusc: un blog pentru topul la care scriam de ani de zile. Aveam schiţa blogului în cap, ştiam ce vreau să fac, dar nu aveam suficiente argumente că topul realizat de Titus Andrei de peste 20 de ani la radio chiar are nevoie să iasă în lumea virtuală. Îmi doream doar să arăt ce pot să fac, nu să caut explicaţii...Am primit acceptul şi m-am apucat de treabă. La început au fost niscaiva îndoieli cu privire la existenţa acestui blog în sensul că ar putea creea probleme. N-a fost aşa şi mă bucur că un proiect pe care l-am gândit în urmă cu aproape jumătate de an s-a dovedit un succes. Şi spun asta pentru că de la o luna la alta numărul accesărilor e într-o creştere continuă. Numai luna aceasta recordul de 700 de accesări pe zi a fost doborât de cel puţin 3 ori ajungând la peste 1400 de vizite pe zi. E mare lucru pentru o pagină virtuală relativ nouă! Oamenii sunt interesaţi de muzica românească şi asta o dovedeşte acest blog! Asta am vrut practic să arăt şi mai presus de toate am vrut să mediatizez faptul că trupele de astăzi pot sta foarte bine în acelaşi clasament cu artişti lansaţi înainte de 1989 sau începutul anilor 90. Căci TOP ROMÂNESC 2009 le cuprinde pe toate... Găsiţi mai multe informaţii despre acest clasament aici: http://slagartop.wordpress.com/

Comentarii