La multi ani, Dumi!

Astăzi este ziua lui Dumi. Cum n-o ştiţi pe Dumi?! Cam aşa a sunat replica mea, a Anei şi a Iuliei când am fost prezente în cadrul unei emisiuni realizată la Radio România Actualităţi de Andrei Partoş. Am fost invitate pentru că ne preocupa pe noi soarta muzicii româneşti hotărând să demarăm o campanie de susţinere a ei...Dificil de făcut doar de noi! Dumi atunci locuia în Republica Moldova, acum e deja în America. Are câţiva ani de când s-a stabilit dincolo de Ocean dar prietenia cu ea s-a legat datorită pasiunii noastre pentru câte un artist român. Ea, Ovidiu Komornyik, eu, Adrian Enache... Stăteam ore întregi vorbind pe mess despre pasiunea noastră şi nu numai. Aveam şi încă mai avem, cred, secretele noastre care indiferent cât de mult sau puţin vorbim acum, rămân DOAR ALE NOASTRE! Că aşa e într-o prietenie...Dumi a fost prezentă în emisiunea amintită mai sus prin glasurile noastre căci fiind invitat în studio atunci şi Ovidiu Komornyik cu Sanda Ladoşi (care tocmai îşi lansase un album la Ovomusic!) nu ne-am putut abţine să nu amintim că: uiteeee şi tineri de 16-17 ani ascultă muziă de genul ăsta...şi atunci toate am sărit dând-o exemplu pe DUMI!!! Atunci şi ea mai mică...vreo 17 ani!

Astăzi este ziua ei şi vreau să-i doresc să se bucure de lumina sufletului, de gânduri frumoase, de dorinţe împlinite şi vise minunate care să fie realizabile....LA MULŢI ANI, DUMI!


Comentarii

Anonim a spus…
Multumim frumos Ionutza pentru toate gandurile tale bune, pline de sinceritate!
Multumim pentru frumoasele urari adresate dragei noastre Dumi.