Suntem pe ultima sută de metri...

Mâine, merg să depun actele la Judecătorie pentru a înfiinţa Asociaţia Culturală "Adrian Enache". Am mai vorbit pe blog despre intenţia asta. Este un proiect în care eu cred cu tărie. Este un vis pe care îl nutresc demult dar pe care abia acum reuşesc să-l pun în practic. Nu intru în detalii acum! E un proiect care mi-e drag pentru că în primul rând se referă la un om drag sufletului meu (poate cel mai drag după familie!) şi apoi pentru că va avea un scop caritabil. Mi-am dorit mereu să mă implic în astfel de fapte. De data aceasta o să fie copiii talentaţi la muzică care nu au posibilităţi să se lanseze, să se afirme. O să-i ajutăm cumva! Ne punem la punct ideea şi am să detaliez. Până atunci îmi doresc să o înregistrăm la Registrul Asociaţiilor şi Fundaţiilor ca să ne putem apuca de treaba. Pentru asta am nevoie mâine de un dram de noroc ca dosarul să fie bun si să ni se stabilească termenul cât mai aproape de azi! Doamne Ajută!

Comentarii