Scrisoarea care mi-a trezit nostalgii

Am găsit astăzi făcând curat printre amintiri o scrisoare care mi-a atras atenţia. Era de fapt ciorna unei scrisori pe care sora mea o trimisese idolului meu atunci, astăzi un prieten drag sufletului meu. Am găsit atunci dintr-o întâmplare ciorna şi am păstrat-o. Mi-a fost tare dragă chiar dacă nu am avut un rezultat concret în urma ei. Rândurile ei explicau într-o sinceritate debordantă şi de o lejeritate uluitoare pasiunea mea pentru el. Scopul?! Nimic altceva decât un autograf care atunci pentru mine ar fi însemnat un fel de Rai al pasiunii descrise... Un autograf pentru ziua mea! Ar fi fost cadoul perfect la cei 17 ani pe care urma să-i împlinesc....M-a emoţionat astăzi scrisoarea şi m-a întors în timpul adolescenţei când nimic nu părea prea greu de realizat.
Timpul a trecut. Astăzi, autografe de la el am cu zecile, poze la fel. Ba, cred că pot organiza autografele primite într-un top, fie după amintirea pe care mi-o transmit, fie după mesajul transmis. Apropo, Adrian Enache nu dă autograf de dragul de a semna ci scrie mesaj în funcţie de ceea ce îi inspira persoana care i-l cere... Astăzi, dincolo de autografele, pozele, afişele, albumele, imginile colecţionate cu el, m-am ales la colecţia sufletului cu un lucru mult mai de preţ.... Un lucru care, nu numai că nu poate fi egalat, dar la care sigur nu aş fi visat vreodată: PRIETENIA LUI. Pasiunea şi dragostea pentru el au născut o frumoasă şi sinceră prietenie! Şi la temelia ei stau anii în care am zidit vise, răbdare, speranţe, nopţi nedormite, doruri, lacrimi, fericire, întâlniri, emoţii şi câte şi mai câte....exact ca-n scrisoarea care în seara aceasta m-a întors în timp:

o redau cu fidelitate:

Domnule Adrian Enache,
Chiar dacă numele meu nu vă va spune nimic, eu vi-l voi spune: Roxana Cătălina Matfeev şi sunt din Botoşani. Eu sunt sora Ioanei din aceeaşi localitate. Ioana este, cred cea mai mare fană Adrian Enache. Asta dacă a fi fan înseamnă:

- să ştii toate melodiile idolului,
- să înregistrezi toate interviurile acordate de el la radio şi TV,
- să decupezi fotografiile şi interviurile lui din ziare şi reviste,
- să plângi când pierzi ocazia de a-l vedea o săptămână,
- să te scoli noaptea pentru a-l vedea sau a-l asculta...

Lista ar putea continua la infinit. Tot ce lipseşte Ioanei din colecţia A.E este autograful lui. Având în vedere că pe 6 februarie 1997 sora mea împlineşte 17 ani, v-aş ruga f.f.f. mult să-i trimiteţi autograful dvs. şi, dacă nu cer prea mult, însoţit de o fotografie.
Faceţi un cadou celui mai mare fan al dvs.

Comentarii