Mă mint că a fost ucisă...

Nu înţeleg de ce criminalul care a ucis-o pe Mihaela Runceanu e în libertate. A primit 21 de ani de închisoare pentru oribila crimă comisă în cazul artistei şi a ieşit după 17 pentru bună purtare. Au trecut 20 de ani de când artista nu mai e printre noi. Mi se pare mult dar sunt oripilată de atenţia pe care PRO TV i-o dă acestui criminal căruia nici n-am să-i zic numele. Nu merită! Mi se pare firesc să vorbeşti despre Mihaela. Să cânţi pentru Mihaela. Să aminteşti de ea, mai ales în anul când sunt 20 de ani de când nu mai e...dar pentru ce o pui în permanenţă în rama acestui tablou?! De ce să-l ridici la rang de vedetă pe asasinul ei?! Eu asta nu înţeleg...Altfel, ratingul ar fi mai mic. Probabil, ăsta ar fi răspunsul! Şi dacă acest criminal nu ar fi fost liber azi, în anul acesta rotund care se face de la dispariţia ei, nu am fi vorbit despre Mihaela? Nu am fi difuzat Fericirea are chipul tău?! Sau alte piese din repertoriul ei care au marcat atâtea generaţii?! Apropo, pentru cei interesaţi peste noapte de destinul artistei, piesa mai sus amintită e scrisă de Marcel Dragomir, o altă mare valoare despre care nimeni nu mai scrie, despre care nu se mai aude nimic ca şi când sutele sale de şlagăre nici nu au existat...
Eu vreau în 2009 să ascult, să văd emisiuni cu Mihaela Runceanu, să ascult cântecele ei, să văd spectacolele şi emisiunile unde ea a participat, să văd reportaje despre ea, să aud oamenii care au cunoscut-o vorbind despre ea, să-i aud pe tinerii artiştii amintind de ea, pe elevii ei să povestească despre întâmplările cu "doamna profesoară"... Asta vreau! Ştie oare Pro TVul că în memoria ei pe 1 noiembrie va avea loc un spectacol dedicat ei?! S-a gândit să vorbească despre el măcar?! Ştie PRO TVul acesta care ni-l aduce în faţă pe acest asasin că există un festival în memoria ei?! Nu ştie pentru că asasinii, crimele, fătucile cu sânii dezgoliţi sunt mai importante decât a ne hrăni sufletul cu clipele frumoase din viaţa Mihaelei Runceanu!
Pentru mine, Mihaela Runceanu există încă. Există ca artistă, ca spectacol... Mă mint că a fost ucisă pentru că nu vreau s-o plâng. Vreau s-o ascult cu inima deschisă ca şi când mă pregătesc pentru un nou spectacol cu EA.

Aceasta e piesa mea preferată din repertoriul ei deşi îmi plac aproape toate:

Comentarii

mihaela a spus…
PRO TV-ul cotrobaie, in modul cel mai nesimtit posibil, printre lucruri murdare, fara sa tina seama
de ce ar putea simti persoanele afectate direct, in special parintii, rudele si apropiatii Mihaelei!
Nu pot sa inteleg, cum e permisa intinarea memoriei unor OAMENI, deveniti ingeri inainte de vreme din cauza unor monstrii cu chip de om, care acum sunt ridicati la rangul de "eroi" si facuti vedete TV?!
Cel mai trist e faptul ca Mihaela Runceanu,nu mai este printre noi si ca isi sustine recitalurile sus in cer, printre ingeri!
Sa ne amintim de muzica Mihaelei Runceanu, sa ne uitam spre cer si sa-i multumim!