M-a enervat Măruţă! Bla, bla...

Astazi emisiunea Happy Hour s-a încheiat cu o predică a lui Maruţă vizavi de valul nemulţumirilor că-l face vedeta pe criminalul Mihaelei Runceanu... Am fost printre cei care au susţinut acest lucru şi sustin în continuare în ciuda cuvântului de final... Spun şi de ce. Sunt om de radio şi în urma cu 2 ani am realizat 2 materiale pentru Mihaela fără să-mi pese de cel care a omorât-o. Am făcut-o pentru artistul Mihaela Runceanu şi pentru fanii ei care doresc s-o aibă în memorie aşa! Dar nu despre asta e vorba. Ci faptul ca aceste editii speciale (laudabilă iniţiativă, dar până la un punct!) au fost create exclusiv pentru că Mihaela a avut un destin tragic. Altfel, nu-mi explic de ce nu se vorbeşte la Happy Hour de Aurelian Andreescu (recent s-au împlinit 20 de ani de la moartea lui!), de Dan Spătaru (pe 2 oct. ar fi fost ziua lui!), de Laura Stoica, etc!? Vedeţi că până la urma presa şi media în general crează vedetele!?! Noi, publicul doar inhalăm ce ne dă ea pentru că altfel nu avem de unde primi... Internetul, de asemenea în cele mai multe cazuri preia de pe canalele TV şi transmite mai departe. Hai să nu mai fim perverşi şi să nu ne mai ascundem dupa măşti, să sensibilizam poporul...Valorile neamului trebuie respectate cu adevărat nu doar atunci când în spatele lor e cel mai mic fir de scandal...

Comentarii