2009, cu bune, cu rele...


La 2009 nu mi-a plăcut că:

- din nou ne-au părăsit definitiv mulţi artişti dragi care mai puteau încă oferi multe nestemate în sufletul publicului
- am auzit prea multă muzică românească interpretată în engleză
- am fost singură la mare ( anostă experienţa! şi un sejur destul de neplăcut!)
- a divorţat de Corina, Adrian
- mediatizarea excesivă făcută de Protv asasinului Mihaelei Runceanu după 20 de ani de la moartea interpretei
- a fost prea multa zvarcoleală politică pe principiul prea mult zgomot pentru nimic...
- de Crăciun n-am avut tv în cameră
- am citit prea puţin
- am refuzat invitaţia la nunta a două prietene pentru că....nu-mi plac nunţile
- am auzit dintr-odată în exces de...Inna!

Mi-a plăcut că:
- am mers de câteva ori la Bucureşti
- nu am fost materialistă
- am pus geamuri termopan la apartament şi mi-am făcut camera (am mobilă de care sunt tare mândră!)
- Adrian şi-a făcut ordine în viaţa privată
- lansarea noului album Adrian Enache
- festivalul Marţişor(;))), Gala valorilor feminine (prima acţiune de care m-am ocupat la Primărie şi ...a ieşit chiar bine!)
- Grupul Cheia Sol din Botoşani
- www.slagartop.wordpress.com (proiectul meu de suflet REUŞIT!)
- Asociaţia Culturală "Adrian Enache" are personalitate juridică
- de sărbători am avut propriul brad în cameră
- am primit câteva oferte de a lucra în presă (mă recunoaşte lumea ca ziarist!) şi aprecieri de bun colaborator...
- am fost acasă la Aquilina Severin (am cunoscut-o personal)

Comentarii