Am bradul meu!

Astăzi, mi-am luat brad. Pentru prima dată când am făcut unul şi în camera mea. E plăcut să priveşti în luminiţele din brad şi să te gândeşti...La nimic special sau mai precis la toate într-un singur minut...Sufletul capătă o linişte aparte lângă brăduţul încărcat cu luminiţe, globuri şi beteală. De aceea am vrut să-l am aici în camera mea unde petrec mult timp. E un spaţiu pe care mi l-am creat asa cum am vrut eu. Mă reprezintă în totalitate. E un spaţiu în care înnod vise, desenez speranţe, săp printre amintiri, plâng, râd, îmi deschid sufletul către prietenii mei pe care din păcate îi am mai mult virtual decât în realitate. E tare frumos aici în spaţiul meu... Găseşti cam tot ce oferă sufletul meu şi dacă îţi place să fii alături de mine, o să-ţi placă şi aici chiar dacă uneori mi-e lene să mai bag hainele în dulap sau am uitat să mai mătur. E camera mea aşa cum sunt eu. Iar acum brăduţul meu (artificial! e prima dată când iau unul nenatural...) i-a dat un farmec aparte! Aşteaptă şi ea ca şi mine CRĂCIUNUL...Şi pe Moş Crăciun. Nu o să ne uite căci dacă credem în Dumnezeu, e cât se poate de clar că-l simţim şi pe...moşu'. Şşşşşt... să-l aşteptăm pe moş Crăciun...vineeeee!

Io în camera mea...

Comentarii