Frumoşii ani...

Mă adresez unui timp pe care l-am adorat pentru inocenţa şi libertatea cu care m-a îmbătat.

Timpul acela mi-a dat speranţă, dar în acelaşi timp mi-a înghesuit în suflet şi multă teamă de care am mai scăpat după ce ne-am despărţit.
Timpul acesta m-a scăpat de timiditate, dar m-a încărcat cu o înverşunare împotriva mea pentru lipsa de tupeu de a privi unele situaţii care mi s-au ivit.
Timpul acesta mi-a făurit câteva căi, dar mi-a tocit şi unele dorinţe. Mi-a cârpit sufletul dar mi-a rupt şi unele iubiri.
Timpul acesta mi-a dat un dram în plus de înţelepciune, dar mi-a stopit cu venin în suflet pentru că n-am ştiut să fiu mai spontană uneori.
Timpul acesta mi-a lăsat inocenţa vie, dar m-a pus pe un drum pe care l-am continuat şi dupa aceea.
Timpul acesta mi-a hrănit sufletul cu o iubire, dar mi-a pus oprelişti ca să râvnesc la altele...
Timpul acesta a cusut multe zâmbete pe suflet, dar mi-a şi sufocat amintirile.
Timpul acesta a trecut. Sunt 10 ani de atunci. Şi încă mai ţin minte multe. Şi încă îmi vin în minte crâmpee de atunci. Feţe. Nume. Colegi. Clădirea liceului. Banca a III-a din mijloc. Cabinetul de istorie. Emoţiile de la bac. Frica dinaintea probei de franceză (vroiam să iau 10). Fabrica Textila (am făcut ore acolo un timp!), orele cu mirosul de mâncare de la cantină, orele şi tezele de franceză, "Shobica", excursia de la Putna, ultimul curs festiv, primul radio din şcoală, revista liceului (un singur număr!:))), gălăgia din pauze, zilele când eram de serviciu pe şcoală (adevărat motiv să chiulim), culegerea de la chimie (alina, îţi mai aminteşti??), "siamezele"....
Amintirile acestea nu mi le ia nimeni şi tare mult mi-ar fi plăcut ca acum, după 10 ani de atunci să le depăn cu colegii mei, acum oameni în toată firea -absolvenţi de facultate, părinţi, cu joburi, etc- Dar cine ştie.... cum o să ne întâlnim noi într-o zi! Căci amintirile şi frumuseţea acelor ani nu ni le va lua nimeni. Sunt ale noastre, gata oricând să fie înşirate...

Mulţumesc tuturor profesorilor, dar în mod special profei de franceză (clasa a XI-a), profei de istorie (diriga dintr-a XI-a), profei de engleză (a IX-a şi a X), celei de mate (9-11), celei de română (diriga din 9-11).

O piesa tare la modă atunci:
Îmi plăcea tare mult!


Comentarii