Minunată piesa..."Viaţă de artist"

Am redescoperit o piesă ceva mai veche care mi-a plăcut mult când s-a lansat. Sunt deja vreo 10 ani de atunci. E o piesă sensibilă şi caldă care mi-a mers la suflet. Aproape că uitasem de ea şi deşi e cântată de Adrian Enache o pierdusem. Era singura melodie din repertoriul lui care îmi lipsea. Intrând în posesia noului album "Best of" mi-am reamintit această superbă melodie. Acum, pe lângă căldura şi liniştea pe care o degajă, piesa aceasta îmi aminteşte de perioada aceea când a fost lansată. Aveam mai puţin de 19 ani, dar mă îndrăgostisem de piesa aceasta după care au apărut altele şi am uitat-o undeva pe benzile casetelor audio la care înregistram fiecare nouă intervenţie radiofonică a lui Adrian. Tehnologia a avansat iar casetele nu le-am mai ascultat decât rar. Atunci când mi-am dorit să retrăiesc crâmpeie din povestea numită "Adrian Enache". Am ascultat în schimb CDurile lui, i-am urmărit toate apariţiile media şi pe internet, dar pe piesa aceasta "Viaţă de artist", care mi-a fost balsam sufletesc un timp, am abandandonat-o din neglijenţă. Urât din partea mea, recunosc! Acum, odată cu lansarea noului disc, am redescoperit acest leagăn al sufletului...Cât de cald şi câte amintiri într-o singură piesă...Şi-au trecut 10 ani! Mulţumesc Adrian că mi-ai reîntregit colecţia...E minunată!

Comentarii