Vreau de la 2010....

Dacă ar fi să-mi doresc ceva în 2010 ar fi...

- să fiu sănătoasă
- să-mi păstrez mintea sănătoasa şi puterea de creaţie la aceleaşi cote (n-ar strica şi mai mult!)
- să fiu mai activă
- să reuşesc ceva bun cu asociaţia (să fiu mândra de ea, dar nu numai eu!)
- să reuşesc să aduc pe domeniul lui www.slagartop.wordpress.com (îmi e atât de drag proiectul ăsta!
- să-i pot ajuta pe cei talentaţi, cei buni
- să-mi păstrez prieteniile actuale (am câţiva oameni, afară de familie, la care ţin enorm!)
- să călătoresc
- să mă bucur de viaţa, asta însemnând tot ce oferă ea frumos!

Comentarii

Anonim a spus…
...si sa ne minti incontinuare, sa te prefaci mereu ca ne iei in seama, sa ni-l bagi pe gat pana la lehamite pe cap mare Adrian Enache, si bineinteles, sa nu-ti pierzi postu! ca dupa aceea ce mai faci?!!
ionutza80 a spus…
te-am suaprat cu ceva????daca nu-ti palce ce gasesti aici, nu mai intra...cine te pune??? eu nu scriu decat pt mine. daca din intamplare cuiva ii si place ce gaseste aici, chiar ma bucur...toate cele bune si chiar te rog, daca nu-ti place ce gasesti aici, sa nu mai intri. UITA-MA!