Lipsa de încredere şi cei din jur...

Astăzi am avut curaj sa spun un NU hotărât unei propuneri. Am avut acest curaj şi sper să nu mă mai las pradă sentimentelor, emoţiilor. Sper să nu-mi mai reneg valoarea, atâta cât e ea dar să mi-o păstrez integră şi nu dezmembrată în bucăţi. Modestia nu are ce căuta în lumea asta în care alergăm ca nişte nebuni şi mai ales în ţara asta în care dacă o iei înaintea celuilat, ai oricând "fericirea" de a te trezi cu un ou spart în glucă. (apropo! am păţit-o şi pe asta!)
Am avut tupeu sau mai degrabă curaj să nu mai fac voluntariat pe talentul şi experienţa pe care mi-am format-o. Doi oameni dragi mie pe care prefer să nu-i numesc aici mi-au dat în timp acest "tupeu". Mi l-au dat discutând, comunicând cu ei, păstrând o relaţie de prietenie care mi-e foarte dragă şi pe care îmi doresc s-o păstrez....all my life. Sunt 2 oameni pe care i-am admirat şi ii admir în continuare. 2 oameni care îmi recunosc talentul şi care subliniindu-mi-l în permanenţă mi-au întărit încrederea în mine. Probabil că la un moment dat îmi lipsea mult dar îmi lipsea cu folos căci ştiind că n-o am, am căutat să învăţ. Lipsa de încredere e vindecabilă. În timp şi cu forţe proprii. E mai uşor de tratat însă când ai alături nişte oameni care chiar îşi doresc să-ţi fie bine.
Le mulţumesc! Pentru că ştiu sigur că se ştiu ei care sunt....Dacă nu am să le-o zic personal! Oricum, îi iubesc. MULT!

Comentarii