Lumea valorilor din muzica româneasca...


M-am săturat să asist cu neputinţă la jocul celor care se cred făuritorii drumurilor în muzica românească. M-am trezit într-o zi scârbită de răspunsurile arogante şi fără pic de alturism că dăm ce se cere, că publicul asta vrea, când de fapt din inboxul oricui post de televiziune, oricărui post de radio curg mesaje disperate la o gură de muzică românească din aia curată. M-am plicitisit să cumpăr ziare din care nu lipsesc sânii apetisanţi ai vedetelor de carton care împânzesc România de azi. Mă simt incapabilă să mai înţeleg atracţia ziariştilor pentru scandal, sex şi cam atât şi mai puţin sau chiar deloc pentru cei care mai au curaj să cânte, mai au puterea să înveţe notele pe portativ, să înveţe coregrafii şi să le sincronizeze cu muzica pe care o repetă zi de zi... Mă simt dincolo de aceste judecăţi şi nu mă caracterizează lumea asta de pânză ieftină care pârâie la primul pas mai mare. Îmi doresc să văd dincolo de scenă dar nu să cunosc dormitorul ci sufrageria căci aici au acces musafirii. În dormitor eşti primit doar dacă eşti de-al casei şi nu sunt rudă cu ei. Vreau să-i cunosc puţin şi dincolo de strălucirea scenei dar cât să înţeleg că nu-s mai presus de ceea ce sunt eu, afară de talentul lor pe care eu nu-l am. M-am săturat să văd că ne trezim doar atunci când valorile dispar...Atunci au preţ, atunci sunt bune de difuzat.... M-am trezit scârbită şi cu gândul umil că mai pot repara ceva. Am "construit" cu pasiunea care a rămas, cu dâra de entuziasm pe care o mai păstrasem într-un sertar al sufletului, cu dorinţa aceea de-a pune frumosul înaintea urâtului, cu spuma de optimism pe care o lasă un balon de săpun un blog... un blog pentru un top de muzica româneasca, cel mai vechi clasament de muzică românească. Fără nicio ţintă precisă, doar cu gândul că vreau să promovez altceva şi nu ceea ce eram sătulă deja... Rezultatul??? Îl am acum după aproape un an de www.slagartop.wordpress.com. Lumea chiar vrea altceva-ul în baza căruia a luat fiinţă acest proiect.. Astăzi blogul numără peste 260.000 de accesari de când a luat fiinţă. Sunt 800-900 de vizitatori pe zi, dacă nu mai mult şi tot aşa.... Pe cei sătui de sexul şi scandalul vândut cu atâta uşurinţă în presa mondenă de azi, vă invit alături de noi să construim mai departe lumea valorilor din muzica românească...

Comentarii

F a spus…
Buna,te invit sa te inscrii in catalogul nostru de bloguri,si iti vom promova blogul pe gratis pe 100 Ro.De asemenea,vei primi un link permanent pretios,care il va ajuta pe Google sa iti gaseasca articolele mult mai usor.Completeaza formularul din pagina "CATALOG DE BLOGURI" si blogul tau va fi afisat pe 100 Ro.Iar daca si tu crezi ca putem sa fim prieteni,te vom ajuta cu orice in materie de blogging,incepand de la design,pana la SEO(optimizarea blogului pentru motoarele de cautare).Toate cele bune:)
Movi a spus…
situatia in care s-a ajuns astazi este tocmai din indiferenta unora care trebuiau sa promoveze si altceva si nu au facut asta ... intr-o societate in care nu este cultivat altceva decat imaginea si interesul nici nu avea cum sa fie altfel. Din pacate cei care ar trebui sa fie un model si sa ofere alternative nu o fac ... insa nu este totul pierdut desi poate ar pare greu la inceput lumea inca asteapta si ceva de calitate pentru ca e satula de ceea ce este in jur si cu siguranta atunci cand apare ceva bun cu siguranta vor fi multe persoane care nu numai sa incurajeze acest lucru dar sa si il promoveze.