Mai naşte muzica românescă vedete?


De fapt nu ştiu ce vreau să scriu. Am deschis blog-ul din inerţia cu care citesc în fiecare dimineaţă mondenităţile zilei. Tre' să mă cultiv căci altfel rămân în urmă şi iarăşi nu mai fac deosebirea între Simona Sensual sau Sexy Brăileanca. Mai nou am descoperit-o pe Daniela Crudu. Noroc de DJ Rynnio căci altfel anonimă murea pentru mine. Nu mă uit la televizor decât seara ca o trecere în revistă a canalelor sau cînd am chef să intru în povestea unui film. M-am dezobişnuit de el. Adică, m-au dezobişnuit producătorii de televiziune de cînd îmi livrează producţii inspirate şi "furate" din Occident. Noi am uitat ce-i aia originalitate, inedit, etc. E mai simplu, mai ieftin, mai comod, să copii formatul unui post de dincolo şi să-l adaptezi cu alde Crudu, Sensual şi 2-3 vedete mai serioase care mai acceptă de dragul banului să mai apară... Până şi vedetele ştiu acum că dacă vrei să te mai recunoască lumea pe stradă, să-ţi facă din mână şi să-ţi ceară autograf, e suficient să suni un ziarist sau să-l provoci să te sune şi să te isterizezi pe vreun coleg că gata....scandalu' e cît casa. Şi toată lumea te cunoaşte căci declaraţia ta umblă la absolut toate televiziunile, în absolut toate ziarele indiferent că telefonul tău de vedetă refuză să mai răspundă apelurilor insistente pentru noi argumente, idei, precizări... Buuuun! Pe Daniela Crudu am descoperit-o datorită "mega" hitului "Sticle goale" şi la drept vorbind, dacă nu-mi atrăgea atenţia tot presa că alea-s cuvintele pe care le spune, să mor dacă mă prindeam.:)). Dar o cunosc pe "matinala" Daniela Crudu că tot n-am timp să urmăresc matinalele...Mare lucru şi ăsta! Am demonetizat termenul de vedetă. Nici nu mai ştiu dacă explicaţia oferită de DEX -Persoană care se impune în mod intenționat într-un domeniu de activitate-mai e valabilă-. Nici nu ştiu dacă Adrian Enache, Angela Similea, Margareta Pâslaru şi atîţia alţi artişti dragi mie se mai simt mândri să-i numesc vedetele mele dragi... De fapt, nici pe mine nu mă mai încântă să-i pun sub acelaşi acoperiş cu alde Crudu, Sensual, Columbeanu sau Gabur...Şi atunci e clar că muzica românească nu mai naşte vedete ci artişti ...şi poate e mai bine aşa.

Comentarii