Îmi place...

Îmi place vara, marea. Îmi plac pescăruşii, nisipul. Îmi place muntele, aerul lui rece. Îmi plac oamenii generoşi, sensibili, deştepţi, citiţi, pasionaţi. Îmi place dimineaţa. Îmi plac serile de vară, ghioceii, zambilele. Îmi place lumina, soarele, primăvara. Îmi plac căpşunele, portocalele, bananele, ananasul. Îmi plac colindele. Îmi place Crăciunul, Paştele. Îmi place să dăruiesc. Îmi place să fiu utilă, să ajut. Îmi place prima zi de şcoală. Îmi plac copiii, emisiunile muzicale. Îmi place muzica românească şi România. Îmi plac versurile lui Eminescu, Nichita, Blaga. Îmi place să visez, să scriu, să caut. Îmi place un răsărit de soare şi un asfinţit. Îmi plac poveştile de iubire. Îmi place romantismul. Îmi place să fiu modernă. Îmi place să am idei. Îmi place să le pun în practică. Îmi place calculatorul. Îmi place să mă bucur de lucrurile mărunte ale vieţii. Îmi plac pisicile, câinii, caii. Îmi plac aerul de ţară şi autenticul de acolo. Îmi place un zâmbet îndreptat mie din drag. Îmi place sufletul. Îmi plac îngerii şi reportajele. Îmi plac păpuşile şi chestiile de pluş. Îmi plac desenele animat şi plimbările. Îmi place Donald Duck. Îmi place Bucureştiul. Îmi plac oraşele mari. Îmi place albastrul. Şi verdele. Îmi place radio. Mai mult decat televizorul. Îmi plac altruismul, iubirea, modestia, simplitatea. Îmi place abstractul. Îmi plac Picasso şi filosofia. Îmi plac oamenii. Îmi place natura. Îmi place...naturalul, firescul, normalul pe care îl consider eu normal!

Comentarii

Anonim a spus…
[b]Party Poker Spring Bonus Code ! USE CODE: pibonus325 on your first deposit and get free 325 euros![/b]

Besides the big bonus, will also be eligible to play in an exclusive private monthly $ 6000 Freeroll!
These freerolls are open to anyone who has signed for Party Poker Poker and play with some points at least 100 games in the previous calendar month.
The freeroll will be held monthly on the 3rd Saturday at 3 pm EST.
This means that if he wins 100th match points in November, having the opportunity to play in the $ 6000 freeroll held December 3 Saturday.
The freeroll will be available each month – indefinitely. This is a great value for all players Poker-infos.com Party Poker.
Movi - 4Botosani a spus…
of of din ce in ce mai mute comantarii spam la tine .. ar trebui sa le scoti sa nu mai dea cineva din greseala click pe ele