...dor de radio, dor de muzica lor

Mi-e dor de radio. Mi-e dor când aud vocea ei la ceasul serii. Mâine ar fi împlinit 55 de ani şi totuşi am senzaţia asta stranie că există. Cred că e o chestie firească în cazul artiştilor sau oricum a creatorilor în urma cărora rămâne lucrarea lor care vorbeşte despre ei. Mi-e dor de radio. Mi-e dor să am revelaţia acestor zile frumoase că e ziua lor şi că e musai să-i difuzăm...măcar acum! Mihaela Runceanu. Nu am fost un fan al ei. Eram mică atunci când a fost perioada ei de glorie dar cântecele ei înzestrate cu melodie, cu versuri profunde mi-au îmbrăţişat sufletul de multe ori. Mi-a fost drag s-o difuzez la radio de 4 mai, de 1 noiembrie şi în oricare altă zi. Dacă mâine cineva mi-ar propune să mă întorc la pasiunea asta (pentru mine n-a fost un simplu job!) aş face-o cu cel mai mare drag. Aş face-o cu credinţa că mă întorc să trezesc din nou dorul oamenilor pentru muzica asta. Am făcut-o şi atunci. Şi aş mai face-o... Mi-e drag şi dor de radio!

Comentarii