Parşivitatea presei...

Parşivitatea presei în ultimii ani nu are limite şi o descopăr acum cu moartea Mădălinei Manole la nivel mare. Adică, se deschide precum un val de mare în fiecare zi, la fiecare click de mouse pe site-urile dedicate tabloidurilor. Luni, 19 iulie, Libertatea apare cu CDul cel mai bine vândut al Mădălinei Manole care conţine hiturile "Fată dragă" sau "Te-am văzut mi-ai plăcut". Frumos gestul, dar de ce acum??? De ce am aşteptat ca artista să moară ca să vindem muzica ei. E de înţeles şi asta. Moartea ne vinde pe toţi. Trist dar aşa e...Dar totuşi e crud să te gândeşti că "Libertatea" îşi va spori vânzările acum cu acest album şi va mai trăi un timp. Soluţii în perioadă de criză, nu? Că doar deh, presa e unul din cele mai lovite domenii în perioada aceasta... Căci nu întâmplător şi albumul cel nou al Mădălinei s-a epuizat abia acum. Şi totuşi, revin. Gestul de-a edita acest CD e până la un punct firesc dar NU dacă ideea a fost ca să mai creştem în vânzări. Banii rezultaţi din vânzarea lui trebuie să aibă un scop caritabil şi atunci ar mai anula din parşivitatea cu care loveşte presa azi. Eu n-am să cumpăr acest CD decât dacă înţeleg până la urmă că scopul final îl reprezintă nişte copii sărmani, copilul artistei rămas acum fără mamă, sinistraţii sau orice alt caz trist pentru care banii din vanzarea albumului ar însemna o oază de lumină. Iar Mădălina ar zâmbi de acolo de Sus că muzica ei a mai făcut o minune....

Comentarii