Spectacole estivale in parcul Mihai Eminescu...

Au inceput spectacolele estivale in parcul Mihai Eminescu. Canta fanfara iar in debutul ei copiii de la grupul Cheia Sol. Duminica, 4 iulie a fost prima zi in care copilasii au incantat publicul cu piese de factura etno. Publicul? Peste asteptari. Iar cei cativa stropi de ploaie nu i-au fugarit pe spectatori care s-au adapostit sub umbrele sau copaci dar au ramas alaturi de copii si membrii fanfarei pentru a urmari spectacolul.

Merita sa-i vedeti duminica la ceas de seara intr-o plimbare in parc. O sa va placa!

Comentarii

Movi a spus…
pff stiam eu ca trebuia sa ies in oras dar uitasemi pentru ce. :D imi zisese mama ioanei insa oboseala si-a zis cuvantul in cazul meu. Eh voi prinde urmatoarele duminici de acu! :D
Ce aparat foto folosesti?.. mi se pare mie ca nu e reglat prea bine sau poate este o rezolutie prea mica! :D
ionutza80 a spus…
Da merita sa-i vezi. Avand in vedere ca e al doilea an pentru ei in care canta in parc sunt mult mai comunicativi pe scena si dezghetati.
Folosesc o camera destul de slaba...nu e cine stie ce cu toate ca pozele astea nu au fost facute cu camera mea dar probabil ca asta nu are o rezolutie f buna.
Movi a spus…
am privit din nou pozele si e posibil sa nu fie setata bine camera ori poate ai miscat cand ai facut pozele deoarece au iesit oarecum in ceata. :D Sau poate te grabisi sa faci poze si nu ai mai asteptat sa focalizeze! :D
Totusi ce model de camera este?
ionutza a spus…
a mea Toshiba dar asta cu care erau facute (nu de mine, doar cardul mi-a apartinut!);))nu e a mea si nu stiu ce marca e...