Albastru...


Albastrul e culoarea care mi se potriveşte. Întâmplător asta e şi culoarea mea preferată. Îmi place şi pentru vestimentaţie şi pentru lucrurile cu care mă înconjor şi -mi linişteşte şi ochii dacă e un albastru deschis. Azi am făcut un test şi mi-a ieşit că albastrul mă reprezintă şi asta pentru că sunt liberă ca marea şi cerul... Aşa scria acolo! N-am făcut testul cu gândul să cred în rezultat dar mi se pare foarte adevărat, mi se pare potrivit sufletului meu.
Îmi place albastrul pentru că marea poartă în ea ceva din culoarea asta şi marea îmi conferă de fiecare dată când o îmbrăţişez, sentimentul dorit al libertăţii...
Ador albastrul pentru că-mi inspiră imensitatea pe care numai cerul ţi-o poate creea. Iar cerul nu are limite; poate el însuşi e o limită, însă pentru ceilalţi e nemărginit...
Asociez albastrul cu ploile de vară dintr-o senzaţie că apa deşi incoloră, am sentimentul de multe ori că se amestecă într-un colorit cu un iz de albastru.
Îmi plac albăstrelele pentru că îmi liniştesc privirea. Îmi place să primesc un trandafir albastru pentru că e ...altceva. Îmi place să mă uit minute în şir la imagini pictate în albastru. Îmi plac cristalele albastre pentru că îmi dau senzaţia că-mi privesc propriul meu suflet. Îmi plac fluturii albaştri. Şi o privire de un albastru intens mă copleşeşte. Îmi place să-mi dau unghiile cu albastru pentru că eşti mai altfel decât ceilalţi. Îmi plac păsările albastre pentru că se aseamănă Infinitului la care tânjim. Îmi place ca pomul de Crăciun să fie albastru; îmi dă senzaţia de speranţă. Îmi place un cer albastru senin tăiat de un zbor de rîndunele. Îmi place când albastrul e natural. Şi serile îmi plac pentru că totul devine mai albastru.
Tot ce e albastru: de la blugi, cărţi, obiecte de uz casnic, tablouri, încălţări, bijuurii, maşini la chestii imateriale şi tot aşa - mă pasionează, mă determină, mă caracterizează...
Când e vorba de albastru, nu mai respect tradiţii, dogme sau reguli nescrise înainte. Albastrul e într-un fel cartea mea de vizită. Testul de azi mi-a confirmat lucrul acesta!
Cam asa...Albastrul sunt eu!

Comentarii

Movi a spus…
ador in special acel albastru primavaratic al zilelor de primvara, acel albastru deschis care parca este sincer si pur dupa o iarna grea, un albastru care parca iti da speranta si incredere pentru a incepe o noua batalie si pentru a continua calatoria noastra prin acest ocean numit viata!