Bravo TVR2!

Nu demult, dădeam în cap TVRului spunând că este pentru mine dezamăgirea anului 2010. Am explicat tot atunci care este motivul; nu mai explic acum. Nu mă întorc de la părerea asta ci doar vreau să spun un singur lucru pentru că trebuie să încercăm să fim cât se poate OBIECTIVI cu noi şi ceilalţi.E greu dar dacă mai avem un minimum de raţiune, reuşim! Vroiam să felicit de data asta postul naţional de televiziune. Da,da sa felicit! Dar nu oricare pentru că TVR1 cel puţin nu merită încă efortul aplauzelor mele. Felicit doar postul TVR 2 pentru că a intrat în grila de toamnă cu ...dreptul. Şi am să spun doar atât: Emisiunea "Confesiuni" (şi nu pentru că e prezentată de Iuliana Marciuc; departe de mine gândul de a o felicita gratuit...) şi emisiunea "Atentie, se cântă". Ba chiar, aud de o idee mai nouă pentru matinalul lor. Este vorba despre celebra deja emisiunea "Tonomatul DP2" dar care se va muta de la ora 10.00 la ora 8.15 (deci, se transformă într-un veritabil matinal!) şi care va fi realizată în ideea unui sitcom (n-am apucat să văd aşa încă la televiziunile româneşti!). Asta îmi aminteşte puţin de emisiunea "Trupa DP 2" (unde s-au lansat Cătălin Măruţă, Alexandra Dinu, Adriana Titieni, Dalia Puşcă, Diana Enache-ultima reporter astăzi la Realitatea TV) deşi sunt convinsă că nu va avea nicio legătură, dar e o schimbare. E altceva. Aşa cum şi emisiunea "Confesiuni" difuzată de luni până joi de la ora 17.30 încearcă să iasă din tiparul emisiunilor ticsite de scandal şi mondenităţi de ultimă speţă cu care se află în concurenţă. Emisiunea prezentată de Iuliana Marciuc aduce în faţa telespectatorilor personalităţile României şi nu vedetele acesti ţări cum fac celelalte două televiziuni cu emisiuni de acelaşi tip pe acelaşi tronson orar.

TVR 2 caută să atragă publicul cu altceva şi are curaj. Spun că are curaj pentru că nu e uşor să răzbaţi aducând altceva într-o ţară în care "spiritul de turmă" funcţionează la capacitate maximă. Eu, una îi felicit pentru curajul lor, pentru dorinţa de a nu a se amesteca în mulţime...BRAVO!

Comentarii