Vreau zacusca si must:))))

Toamna isi ia rolul tot mai in serios. E tot mai rece. Tot mai multi oameni raciti. Copiii au din ce in ce mai multe teme de facut. Dimineata nu-i mai vezi in fata blocului iar dupa-masa asa cate putin... Amintirile sunt mai multe decat visele. Soarele apare doar asa ca sa nu uitam ca exista. Am inceput sa ascund hainele cu maneca scurta si sa le scot la suprafata pe cele groase. Mainile imi sunt tot mai reci.S-au deschis stagiunile la teatru, la filarmonica, etc...Incep premierele. Anul trecut nu mi-a ramas niciuna in cap pentru inca 2-3 stragiuni. Sper ca toamna asta sa fie mai productiva si mai inspirata. Piata e plina de bureti, struguri, prune si vinete si gogosari. Lumea vorbeste tot mai mult in jurul meu de mustul pe care inca nu l-am gustat si mi-e super dor de o zacusca.
Asadar...nu mai e nicio indoiala....A VENIT....A VENIT... A VENIT...E PE BUNE...A VENIT TOAMNA....

Comentarii

Razvan a spus…
Ai uitat ceva: in toamna asta, o noapte ploua-n cinstea mea...o noapte ploua-n cinstea ta ...Nu spun cine le-a scris ca oricum te pricepi mai bine si le-am mai si schimbat cum imi convienea mie.