Curcubeul din mine

Îmi închipui că sunt un curcubeu,
Că fiecare culoare e-o trăsătură
a temperamentului meu.
Roşu' îmi e curajul cu care
păşesc printre stânci.
Oranj mi-e creierul când e deschis,
când creează...
Galben-aprins îmi sunt aripile sufletului
pe care le înalţ spre soare,
spre nori,
spre cer,
spre păsări,
spre o libertate fără de care
sunt deţinut într-o celulă a tăcerii.
Verde e spiritu-mi, e dorinţa care se unduieşte
Până-n asfinţitul neputinţei fizice a propriului trup.
Albastră mi-e fiinţa
Transpusă-n optimism şi speranţă.
Indigo mi-e iubirea
Cu ploaia ei de stări, de sentimente, cuvinte, suplicii, instincte...
Nu e nici roşu-sângelui
Nici verde-crud al primei tinereţi.
Violet e întrebarea ce şade-n mine la fiecare început de drum
e plăcerea de moment, imprevizibilă pe care o ador.

***
8.10.2010

Comentarii