...aştept iarna şi nu e o glumă:))

...oare dacă aştept iarna, primăvara îşi grăbeşte pasul doar pentru ca timpul să-mi arate că nu ţine cu mine? am tot aşteptat până acum să simt şi să miros primăvară, să-mi dezbrac puloverul, să-mi descalţ cizmele, să probez fuste şi să-mi asortez ochelarii de soare la noile intervenţii vestimentare şi... nu s-a întâmplat nimic. încă e vânt, încă plouă, încă e rece, încă mă simt adormită sub norul negru care mă ameninţă cu fruntea lui groasă. m-am decis să aştept iarna. să-mi cumpăr brad, să primesc colindători, să-mi caut în ghetuţe şi să vină moş Crăciun. să simt miros de cetină. să cânt "cerul şi pământul" până când am să răguşesc. să cumpăr cadouri. să ...vină iarna! da, da, m-am săturat să aştept razele soarelui de primăvară. m-am plictisit să mă gîndesc la noua garderobă şi să alerg prin ploaie. m-am săturat să mă las înşelată nemilos de timp. uite aşa am să-i fac în ciudă şi am să aştept să mă bat cu bulgări de zăpadă şi să privesc statuietele formate din ţurţuri de gheaţă. e şi iarna frumoasă-n felul ei...:P

Comentarii