Emoţii la final de an şcolar....


Emoţionant gestul unei învăţătoare din Botoşani. Bravo pentru astfel de dascăli. Fericiţi elevi!

Patru ani de bucurii şi reuşite se încheie astăzi printre lacrimi şi flori. Despărţirea de Doamna Învăţătoare are loc în aceste zile cu emoţii pentru ce va urma şi cu regrete pentru cea mai nevinovată perioadă din cariera de elev, aşa cum resimţim cu toţii aceşti ani. Momentul despărţirii de Doamna îmbracă felurite forme în şcolile botoşănene, una mai puţin obişnuită fiind cea a clasei a-IV-a B a şcolii generale cu clasele I-VIII nr. 11 din municipiul Botoşani. Filareta Rumega, învăţătoarea celor 32 de copii a pregătit, în producţie proprie, câte o carte pentru fiecare dintre încă-micuţii de care se desparte acum. Intitulată ”Lecţii de zbor, ani de biruinţă”, culegerea de adio va rămâne pentru fiecare copil un preţios tezaur de amintiri ce alătură fotografii, compuneri, diplome, desene şi gândurile de bun rămas puse pe hârtie de fiecare copil. ”Pe draga noastră doamnă o rugăm ca să ne ierte dacă în cei 4 ani de şcoală am făcut-o să ne certe!”, este un crâmpei din scrisoarea Adelei Bradu, una dintre elevele clasei. ” Doamna învăţătoare ne vorbeşte acum despre petrecerea de rămas bun, dar eu simt în sufletul meu de copil, o tristeţe imensă şi ştiu sigur că nu voi putea să îmi opresc lacrimile de despărţire. Lacrimile mele vor fi un mesaj pentru învăţătoarea mea dragă: Doamna, vă mulţumesc pentru tot.”, este şi mesajul lui Eduarg Ghiţun. Calităţile de dascăl ale doamnei Filareta Rumega i-au obligat şi pe părinţi să-i mulţumească acum pentru efortul depus în cei patru ani şi, de ce nu?, să-şi ceară scuze pentru neplăcerile create uneori. Succes tuturor!

Comentarii

codrina a spus…
scriu asta pe 16.06.2011: deabea am terminat a4a cu lacrimi in ochi si deja mie dor de colegii mei si de filareta rumega
felicitari!!cat de emotionant!!sa stii ca rasfoiesc cu drag revista facuta de d-na invatatoare a fetei mele -Stefania-d-na MORARASU MONICA!Acolo regasim tot ce a strans frumos si pur --crampeie din sufletele lor-desene,picturi,povesti,ghicitori,....dar si perlele lor haioase!!superb Proiect!!si o frumoasa amintire peste ani!!