Navigare și audiție plăcută


Mi-am dorit demult să stau în pat, noaptea tîrziu, sub plapumă, cu laptopul în brațe și să ascult muzică. Pînă acum vreo lună aveam doar calculator și mi se părea un pic cam greu de realizat procurarea unui laptop. Visul mi s-a împlinit! Da, știu. E un vis un pic prostesc, dar m-am gîndit mereu că e maximum de comoditate să stai în pat și să ai lumea în brațe. Să comunici cu lumea, să știi ce s-a întâmplat prin lume, să scrii pe blog, să pierzi vremea fără să te stresezi pentru un atare lucru. Cred că prezentul și viitorul tehnologiei moderne aparțin acestui calculator portabil. Calculatorul de birou nu-ți oferă imensa cantitate de comoditate și servicii pe care le primești din partea acestui aparat. Pare o pledoarie pe care o aduc acestei invenții, dar am simțit nevoia să mă exprim și să-mi manifest bucuria că, da, în sfârșit stau cu laptopul în brațe, sub plapumă, ascult muzică (românească!) și e doar 1 noaptea. Pînă la 3.oo mai e... Noapte buna! Iar mie navigare și audiție placute...

Comentarii