Am câştigat! :p

Am câştigat la concursul CE-MI PLACE LA ORAŞUL MEU un ipod, adica locul II. Nu-i rău. Asta mă încurajează să mai particip. E şi pentru mine un mod de a scrie, de a promova şi lucrurile bune care se întâmplă şi doi, revenind la concurs, chiar cred că ideea e foarte bună pentru că sunt lucruri care merită promovate. Oamenii se mîndresc cu locurile în care s-au născut şi e minunat să descoperi motivele care îi fac fericiţi pentru că locuiesc într-un atare oraş.
Deci, yupiiiiiii am câştigat!!! Şi mă bucur că nu am cîştigat la noroc ci pentru o chestie de creaţie, produsul meu a fost ales dintre altele. Asta e mai important!!! Mulţumesc juriului!

Comentarii

Unknown a spus…
felicitari:) multa bafta in continuare
ionutza80 a spus…
multumesc. sa dea Dumnezeu. e f. important sa invatam sa ne bucuram si de lucrurile bune pe care le avem caci avem. caci, daca ne bucuram de ele, sigur le si pastram. cu cat suntem mai multi cei care ne bucuram de ce avem bun, cu atat e mai bine pentru noi ca popor. iti doresc si tie, bebitza succes in tot ce faci.