2011...


La finele fiecărui an, îmi pun ultimele 12 luni în oglindă, pentru a vedea cum au fost. 2011 a fost un an pe care, decît mai rău, mai bine așa.

A fost un an bun pentru că mi-a dat cîteva starturi, dar și pentru că m-a încărcat cu un dram de înțelepciune. Înțelepciunea vine, e drept, din acumularea de experiență, dar dacă n-ai acel dram de analiză a faptelor care ți se întâmplă, degeaba, aproape, experiență.

2011 m-a bucurat cu sănătate pentru mine și pentru cei dragi mie. Aș spune că e cel mai de preț dar primit căci, fără ea, nu aș fi reușit să fac restul celor executate. Mi-a dat ambiție și putere de concentrare. Mi-a dat idei și sârguință, curaj și răbdare. M-a încărcat cu bucurii, m-a zgâlțâit și cu niscaiva dezamăgiri. Dar a fost, în linii mari, un an prietenos! Nu a fost spectaculos, nu a fost remarcabil, dar a contat în dezvoltarea mea profesională. Punctînd cele mai interesante idei ale anului încă în curs (mâine e antepenultima zi a lui!) aș spune asa:

-mă bucur în continuare pentru colaborarea mea cu TopRomânesc și aprecierile care vin la adresa siteului, a emisiunii.
-mă bucur pentru adrianenache.ro pe care l-am "renăscut" anul acesta.
-mă bucur pentru micii reporteri pentru că mi-am descoperit o nouă pasiune; capacitatea de a coordona un grup, de a te face plăcut și ascultat nu e chiar simplă...
-mă bucur pentru locul ocupat de Botoșani in campania Let's Do It, Romania, la nivel regional (locul I); am avut partea mea de contribuție la acest succes și a fost pentru că mi-a plăcut proiectul din start.
-mă bucur pentru că o altă campanie în care m-am implicat, la fel ca la LDIR, a avut succes. Nu mă așteptam ca, în 2 săptămâni, să se strîngă aproape 400 de pachete de Crăciun pentru copiii sărmani, în cadrul ShoeBox...
- mă bucur pentru prieteniile legate, grație concursului Licurici pe portativ, prima idee a asociației
- ma bucur pentru brandul Cheia Sol în oraș la care am mica mea contribuție
- mă bucur pentru prietenia mea cu niște oameni fabuloși
- mă bucur și pentru completarea colecției de diplome :P :))
- mă bucur pentru participarea, din nou, cu acreditare, la Festivalul Mamaia
-mă bucur pentru că...lista sigur poate continua :d


Sunt bucuriile anului 2011 și nu laude. Sunt lucrurile pe care, înșiruindu-le acum, realizez că au fost cîteva luni cu-adevărat interesante și chiar dacă se spune că timpul trece mult prea repede, a trecut totuși cu folos...

Nu sunt foarte încîntată pentru că nu am reușit două lucruri pe care sper ca 2012 să le pună în practică pentru mine...

Promit că voi face tot ce ține de mine ca lucrurile să se concretizeze anul ce vine...Și ar mai fi cîteva lucrușoare pe care aș vrea să le fac sau refac, dar totul depinde de conjuncturi, de timp, de bani, de mine....

Aaaa și ar mai fi ceva de recuperat în 2012...mai multe ieșiri din Botoșani ca să simt mai puțin rutina care mă nenorocește uneori, dar de asta mă voi ocupa și sper să pot bine anul care vine....

Vouă, prietenilor mei care nu vă plictisiți, citind un blog de idei și impresii personale, fără pretenția de a fi prea vizitat, vă doresc UN 2012 CAT MAI IMPLINIT! Adică, știți voi, la finele lui, să nu aveți senzația că a trecut prea repede, în zadar. Că repede, va trece oricum!!! Dar, dragilor, să treacă plăcut și cu realizari frumoase!

Comentarii