Not to all... Just to you!

În anii din urmă, cotrobăiam prin mintea mea să găsesc, cu ocazia Crăciunului, un mesaj special pentru persoanele dragi din sufletul meu. Căutam cu tot sufletul. Acum, cînd mesajele se trimit "to all", impersonale și reci, nu am mai avut aceeași stare pentru a găsi un conținut plin de suflet... Nu pentru că persoanele care primeau, în anii trecuți, mesaje de la mine nu ar conta la fel de mult în sufletul meu, ci pentru că e totul prea banal...

Nu-mi place să banalizez sărbătoarea asta! Prefer ca mesajul meu să ajungă la persoana X de la mine, să-l rețină, să-i placă, să-și aducă aminte că, da, de Crăciun, gîndul meu s-a îndreptat către el/ea...

Am primit și anul acesta cîteva mesaje, unele scurte, la obiect, altele lungi și greu de citit. Pe cele din urmă le-am citit în diagonală, știindu-le în cea mai mare parte, din anii trecuți, fiind nerăbdătoare să ajung la semnătură. Le mulțumesc celor care s-au gîndit la mine în această zi sau că m-au trecut pe all. Le cer scuze că nu le-am răspuns, dar să fie convinși că, dacă vor avea nevoie de mine, voi fi la fel de receptivă, de deschisă... Nu am răspuns pentru că, sincer, chiar nu mai cred în mesajele "to all".

Prefer să sun, să-l aud pe destinatar, să vorbesc, să rîd, să mă bucur de prezența lui, să simt că e cu mine de sărbători chiar dacă, da, ne desparte o stradă, un oraș ori suntem la mii de kilometri distanță.

Prefer un cuvînt prin viu grai ca să-i aud bucuria sărbătorii. Prefer să aud și dincolo de receptor căci, da, nu e plăcut să auzi, de dincolo de undele telefonului, melodia pe care tocmai o asculta, o voce ori un rîset în fundal? E minunat să vezi/să auzi că lumea se bucură de Crăciun. Și cum poți simți asta trimițând un banal mesaj to all...???

Se poate și invers. Se poate ca un telefon de Crăciun să ajute un om drag să zâmbească. Poate nu e suficient de bucuros din "n" motive și atunci tu, cu un telefon, îi poți readuce starea de bine. Un mesaj trimis lui, impersonal și rece îi poate face mai rău pentru că asta nu înseamnă că ai alocat puțin din timpul tău lui...E un mesaj pe care îl poate găsi postat pe "wall-ul" tău. Dar, la ce bun să-l primească pe propriul lui telefin cînd de fapt e pentru toți???

UN CRĂCIUN FERICIT TUTUROR! Vă iubesc, prieteni pentru toate lucrurile frumoase pe care le-am făcut în 2011. Sper ca 2012 să ne aducă realizări și mai frumoase, dar, mai presus de toate, sănătate!

Comentarii