TOP ROMÂNESC-25 de ani în 2012: în direct la radio

Am vorbit azi la radio. Mi-era dor de senzația asta, dar am avut niște emoții teribile. Îmi doream ca ceea ce voi spune să reflecte exact motivul pentru care am fost sunată. Motivul l-a constituit cei 25 de ani pe care TOP ROMÂNESC îi aniversează în acest an. Am dorit să nu fie niște cuvinte banale pentru că, pentru mine, emisiunea aceasta chiar înseamnă foarte mult. Simt că puteam să mai zăbovesc cu poveștile, dar cum cred că oricum niciodată n-aș fi terminat de vorbit despre TOP ROMÂNESC, sper că a ieșit așa cum mi-am propus. Iată ce am zis la rubrica TOP ROMÂNESC-Prietenii vorbesc:

E greu să vorbești, prima fiind, la nunta de argint a topului cu ascultătorii lui.
25 de ani de Top Românesc înseamnă doar începutul și totodată o istorie.
Top Românesc a creat istorie, adunând succese muzicale românești nenumărate, a legat prietenii. Eu, una mi-am făcut foarte mulți prieteni, grație acestui clasament. Am corespondat prin scrisori și acum pe email, facebook cu foarte mulți dintre ascultorii acestui top. Top Românesc a legat prietenii între ascultători și între ascultători și realizator.
Top Românesc e prezent pentru că are harul, are dibăcia de a păstra calitatea în alegerea melodiilor și nu se lasă pradă trendului. Pentru Top Românesc, singurul reper e calitatea melodiei, a versului, valoarea artistului și posibilitatea ca piesa să devină șlagăr, hit, dacă vreți.
Ce-mi doresc de la Top Românesc în continuare? Îmi doresc să aleagă piese tot așa, după calitatea lor și nu după cum e valu' și cât mai multe noutăți frumoase de la artiștii noștri.

Comentarii

Emotionant!Ce frumos ai spus,exact-------
,, 25 de ani de Top Românesc înseamnă doar începutul și totodată o istorie.
Top Românesc a creat istorie, adunând succese muzicale românești nenumărate, a legat prietenii..'' FELICITARI Ionutza!Stii ce gandesc acum???in 1987 nu existau, nici in vis Directia 5 de exp,--iar azi sunt favoriti!!!!si inca multi alti artisti care-mi plac azi,pe atunci erau un vis !!Bine ca existati voi -RRA & Top Romanesc salutari dragului nostru Titus Andrei!!25 de ani.nu-mi vine sa cred cum au trecut anii! nu pot uita ce-au insemnat pentru mine anii 1987,1988,1989,..cum ascultam emis,de emsi,si-mi luam notite si trimiteam top-urile,fugeam cu scrisori la posta!!...ca apoi sa -mi auda prietenii numele pe radio si sa ma felicite pt pasiunea mea-eram eleva -anul 2 canto -Sc de arta-muzica usoara ! TOP ROMANESC -o poveste frumoasa --care are azi 25 de ani!din care,pt mine- 22 de ani sunt de casatorie-in 199o m-am maritat!dar am continuat sa iubesc la fel de tare muzica Romaneasca si artisti nostri dragi!!!!va multumesc si eu ca faceti parte din viata mea!
ionutza80 a spus…
Multumesc. ma bucur ca ti-a placut ce am scris. nici n-am stat f mult sa ma gandesc. a fost asa dintr-o simpla idee. a venit de la sine intreg discursul. probabil ca asa se intampla cand esti legat sufleteste, cu pasiune de ceva anume...
mai trebuie sa fac o precizare---------pentru Radio Romania-in anii 80 eram Carmen Scorteanu din Bacau!Foarte multi prieteni scriau pe atunci la radio,mi-ar placea sa ne reintalnim,macar virtual--eram si am ramas in primul rand o angelista infocata!!
multumesc Ionutza,frumos ai spus!!ai pastrat inreg,imi pare rau ca eu nu te-am inreg,