Colectia mea de cani...

Nu cred ca mi-am propus sa-mi fac o colectie de cani asa cum faceam cand eram mici cu colectiile de timbre, surprizele de guma de mestecat, ambalajele de la ciocolata. Treaba asta cu colectia de cani a venit de la sine; am primit una-doua cani cadou, putin mai neobisnuite. A inceput sa-mi placa! Apoi, cand vedeam intr-un magazin o cana mai haioasa, mai interesanta, o cumparam si, uite asa, m-am ales cu 14 cani. Nu tin sa adun 'jdemii de cani doar asa ca numarul sa fie cat mai mare ci pur si simplu vreau sa am cateva exponate interesante. M-am gandit azi care o fi preferata mea, dar, ca un facut, desi pare un sablon, nu pot sa aleg una. Imi plac toate! Oricat ar fi de simpla, are cu siguranta povestea ei. De exemplu, cana destinata cafelei de dimineata (scrie pe ea asa ceva caci eu pe canile din colectie nu le folosesc:d) am folosit-o cat timp am fost la radio Meridian (e singura folosita!). Am baut cu ea Cola, cafea, apa, vin, ceai si cate si mai cate serveam noi pe acolo, cu diferite ocazii. Deci, pastreaza in ea povestea celei mai frumoase perioade din existenta mea de gazetar! Cateva cani sunt primite ca dar de la prieteni, iar pe unele le-am achizitionat chiar eu din diferite deplasari, pentru ca mi s-au parut interesante si bineinteles ca pastreaza amintirea acelor excursii! Imi place colectia mea de cani, dar nu stiu daca sau cat de mult imi doresc sa o maresc. Asta va veni de la sine, ca si colectia, cu siguranta! Cert e ca-mi doresc ca ea sa cuprinda elemente cat mai originale, interesante si cu povesti cat mai frumoase!!!! 





Comentarii