"A spune nu" nu e pentru oamenii cu pasiune, implicati

Mi-e greu sa spun NU. De fapt, nu cred ca am spus NU CATEGORIC in foarte multe situatii. 

Ma despart greu de intamplari care imi sunt dragi. Ma despart greu pentru ca am invatat sa pun suflet, mă implic total. Nu concep sa fac un lucru fără pasiune! Îmi place sa fac lucrurile cu dăruire si devotament! 

Am decis la finele anului 2013, chiar dacă nu știu dacă îmi va fi mai bine, să învăț și această lecție.

A spune NU, atunci când lucrurile nu sunt în favoarea ta, când nu ți-e bine, e un semn de respect față de propria persoană. Așa cred, cel puțin! Nu vreau să mai fac compromisuri din motive banale. 

Nu e ușor pentru un om care se implică total când face ceva să spună NU. E greu pentru că simți cum se rupe ceva din tine, simți o durere pe care îți vine de multe ori s-o calmezi, nu cu amintirea vremurilor frumoase, ci cu abandonul deciziei de a nu mai face, de a spune STOP NU-ului insuportabil și iritabil, irascibil chiar. 

Mi-am propus un prim NU pentru anul 2013, bineînțeles cu condițiile lui firești. Dar nu e ușor și sper să am parte de cât mai puține NU-uri căci, altfel, sufletul îmi devine ruină, se golește de seva din care își înhață energia și dorința de implicare și se usucă. Poate că, totuși nici acest -nu- nu va ramane în picioare, dar cine știe...Până una alta e un NU care doare!

Comentarii