Să încetăm să mai privim bălăcăreli tv și atunci ele nu vor mai exista...

M-am detașat mult de mondenitățile tv cu toate că eram, să spun așa, o împătimită. Am și acum rafturi pline de reviste cu și despre vedetele vremii în dorința mea de a fi la curent cu viața lor. Mi-a plăcut să știu despre viața vedetelor, pe scenă și dincolo de ea, sigur atât cât bunul simț cu care am fost crescută permite. Ador și acum viața asta a vedetelor. Îmi place să le cunosc și dincolo de reflectoarele scenei. Îmi place să le susțin și am o plăcere deosebită de a sta de vorbă cu ele. Într-un timp urmăream emisiunile de mondenități cu regularitate pentru că vroiam să fiu la curent cu ce se întâmplă în această lume. De jumătate de an, poate mai bine, le refuz. Prefer să nu mai deschid televizorul. Bălăcăreala, pițiponceala și scandalul au ucis lumea mondenă! 

Nu așa ar trebui să arate lumea mondenă! Am citit ceva, la viața mea, despre această fascinantă lume că, deh lucrarea mea de licență a fost făcută pe acest segment, dar ceea ce se întâmplă azi în zona showbizului, e departe de ce ar trebui să însemne mondenitate.

Într-un fel erau reflectate momentele din spatele scenei acum 10 ani, trist sunt evocate acum. Simți cum mintea o ia razna privind scandalul la care ești provocat de televiziuni să te uiți, scandal în urma căruia protagoniștii, niște neica nimeni iau și bani. Și nu puțini! Și tu, un biet șomer poate, un biet cadru didactic muncești de dimineață pînă seară și abia reușești să-ți plătești facturile. Simți greață efectiv privind circul de doi bani al indivizilor care-și toacă viața la televizor. 

E dezgustător ce se întâmplă, cu atât mai mult cu cât în jocul acesta sunt integrați copii care ar trebui să fie privați de aceaste incredibile povești. Protecția copilului nu mai vede, nu mai aude??? 

Am deschis azi pe Antena1 și hop, scandal. Pe burtieră scrie că e vorba de Măriuca, fetița înfiată de Luminița Anghel. În loc să văd cum această fetiță crește frumos, merge la grădiniță, învață lucruri noi sau mai știu eu ce talente i s-ar putea descoperi, mă alimentez cu energii nefirești, cu o tanti care se crede mama ei după ce a abandonat-o în orfelinat. Iar emisiunea în loc să arate cât de frumos crește această fetiță, face loc acestei individe ca să-și scuipe nemulțumirea că i s-a furat copilul! 

Gestul Luminiței Anghel de a-i oferi o viață aleasă e strălucitor, iar această femeie s-a trezit deodată că poate fi mamă. Mama cui? Mama banilor pe care i-ar putea câștiga din scandalurile tv? Mama scandalurilor eventual că mama unui copil în niciun caz n-o văd din moment ce declari că "dacă o abandonam, o lăsam în spital...".

 Păi, tanti ai lăsat-o în orfelinat, acolo unde toți sunt la grămadă, toți au același viitor: 18 ani închiși între pereții albi ai căminului și apoi... încotro soartă (vorba cântecului, culmea cântat de Luminița Anghel!).

 Oare cât de mare să fie ratingul acestor televiziuni pentru acest tip de emisiuni încât să continue cu astfel de mizerii mondene??? Oare cât de proști suntem încât să nu ne pese că ai noștri copii nu pot crește frumos cu astfel de creaturi???? 

Noi, cei care ne uităm suntem de vină pentru întreg circul tv... când vom înceta să-l mai privim, și ratingul va scădea, și încet-încet și emisiunile vor dispărea. Până atunci, trăiască scandalul, trăiască bălăcăreala!Doamne Păzește!

Comentarii