so, miss my job...

...miss my job. de radio mi-e cel mai tare dor. Experiența de acolo a fost unică, am învățat enorm deși într-adevăr la primul job în presă am acumulat cel mai mult. Dar la radio am împletit vise! Am trăit totul! Am muncit deși nu am avut vreo secundă gândul că vin la serviciu. Ce satisfacții enorme ai când reușești să pui primul mâna pe o informație! Dar ce sentiment nebun te încearcă atunci când ieși pe ușa teatrului după o întâlnire de vis cu un titan al scenei. Mi-aduc aminte de minutele prețioase alături de Florin Piersic. Îmi rîde sufletul când mi-amintesc cum Ovidiu Komornyik a spus pe scenă, la un spectacol susținut la Botoșani prin 2006: "Da, în sală, este o fată care lucrează la Radio Meridian și care să știți caută mereu informații despre noi, ne sună...". Am amintiri plăcute la complimentele pe care le-am primit la fiecare interviu pe care l-am făcut cu Angela Similea. Sunt câteva din multe întâlniri cu vedetele și au fost câteva căci... ce dragă mi-a fost rubrica asta pe care o aveam la radio! Cele mai frumoase nostalgii mă cuprind de fiecare dată când reascult materialele mele realizate cu diferite ocazii; interesul, implicarea, căutările....mi-e dor de ele. so, miss my job!

Comentarii