S.a.m.d

Am obosit din nou. Nu mai am puterea să continui, De fapt, îmi lipsește energia care mă face să găsesc soluții pentru orice lucru aproape imposibil. Și iar mi-aduc aminte de vorba unui prieten cu care ani de zile, am dialogat în scris, "ai obosit doar, oprește motoarele, trage-ți nițel sufletul și mergi mai departe". Nu mai am idei sau nu mai sunt stimulate de forța mea creatoare. Sunt lipsită de interes, de orizont. Știu însă e doar o virgulă și un punct în drumul meu spre lume. Îmi revin. E o piatră în față dar pot, știu că pot să-mi încordez mușchii și de data aceasta ca să continui. Am în spate prea multe vorbe lăsate de oameni frumoși cărora le-ar părea rău, cărora nu le-ar plăcea să audă când ne întâlnim că am abandonat. Nu, nu mă simt în regulă cu mine acum. Nu am chef de nimic. Dar știu că îmi revin pentru că sunt un sac de energie din care mai mereu s-a născut o forță, un vis. Let's go!

Comentarii