De ce "furnicutza"?

Mi se mai spune și furnicutza. Da, pe  Facebook, așa m-am înregistrat și, sincer, îmi convine mai mult decât numele întreg. Bun, primesc deseori întrebări dar de ce Furnicutza.

Am mai răspuns ici colo, dar m-am gândit s-o fac și aici. Se știe deja că de la 14 ani sunt fan Adrian Enache, acel fan trecut prin toate etapele firești: scrisori artistului preferat, scrisori la radio, la ziare și tv pentru ca el, artistul să fie difuzat, deplasări la concerte, întâlniri, surprize de ziua artistului și tot așa, și mai puțin poate firesc, implicarea cu câțiva ani în urmă în realizarea unui fanzin pentru el, împreună cu o prietenă din Constanța, și ea fan Adrian Enache. Activitate de fan bogată, deci! Și da, chiar am învățat și de aici multe! Dar nu despre asta fac vorbire acum, ci despre așa zisa poreclă a mea :)).

De ce furnicutza?  Vinovat pentru acest "nume" nou al meu este chiar el, Adrian Enache, care într-o convorbire telefonică, în direct, la o emisiune de radio a spus, referindu-se la fanii săi, că sunt precum niște albinutze. Ulterior, continuând cu consecvență povestea de fan (astăzi, i-aș zice mai degrabă prieten), tot la o emisiune în direct, la radio mi-a spus că sunt furnicutza lui. Așa i-a plăcut lui să spună! Mi-a plăcut de atunci cum sună chiar dacă nu i-am dat o importanță atât de mare.

De câțiva ani, de atunci, în convorbirile telefonice cu el, de multe ori  încheie sau începe cu furnicutza mea ce faci, bine, furnicutza. Și asta de câțiva ani. M-am obișnuit, mi-a plăcut să-mi zică așa și probabil și reciproca a fost valabilă. I-a plăcut să-mi spună furnicutza, îmi place să-mi spună așa și am rămas datorită lui Furnicutza.

 E drept, nu m-am așteptat să ia o amploare atât de mare în oraș și să fiu strigată, deseori, azi, cu acest apelativ decât numele meu. Așadar, de aici se trage acest bizar și scump pentru mine "furnicutza". De aceea țin eu atât de mult la acest al treilea nume al meu :P Furnicutza lui.

Comentarii