Și prieteniile au termen de valabilitate...

A fi din alt film este atunci când percepțiile și senzațiile tale despre viață și oameni nu se potrivesc, nu mai au legătură cu pământul. M-am simțit din alt film sau oricum total entuziastă că am prieteni și eu, vineri. Prietenia e ceva sfânt în mintea mea. Dai un telefon și găsești dincolo ce ai nevoie. Surâs dacă ai colțurile gurii aplecate, un sfat dacă fruntea ți-e împovărată. Și da, bucurie că ești, că poți îmbrățișa, că poți fi înconjurat. Depășite concepții de viață! Am simțit asta, vineri. Am crezut că a bate câteva sute de kilometri contează pentru cei pe care cândva i-ai simțit aproape în așa fel încât să găsească o jumătate de oră pentru o cafea de amintiri și impresii prezente. Nu! Cei care altădată se băteau cu pumnul în piept că își tratează prietenii cu suflet, că își fac loc în viețile lor și pentru clipele care te suspendă de timpul care trece, ca un tren de mare viteză, au arătat că altele sunt prioritățile lor. Sau alții și altele! Ok. No problem. Am și eu viața mea, dar nu aș fi făcut la fel, dacă, la rândul lor, ar fi parcurs sute de kilometri prin țară cu scopuri precise, dar s-ar fi aflat fix lângă mine și ar fi vrut de dor să mă vadă. Un sfert de oră îmi pot rupe oricând pentru un prieten, de dor, de drag, de frumos! Altădată, însă voi ști să-mi prioritizez și eu gândurile, ieșirile, prietenii. Și da, uneori câte o lecție de viață, câte o injecție în sângele plin de entuziasm și energie e potrivită, e necesară. Probabil, astăzi, și prieteniile au termen de valabilitate. Iar valabilitatea aceasta depinde, în mod clar,  de calitatea produsului. 

Comentarii

darry.anna a spus…
Mie imi place sa spun ca prietenia se aseamana cu o calatorie cu trenul, cu unii prieteni mergi pana la destinatie, cu altii calatoresti mai putin.
Prietenia este o relatie ce se intretine de catre ambele parti.De a lungul timpului am avut si eu dezamagiri si am dezamagit la randul meu prieteni. Mi-am spus ca o sa fiu mai atenta mai reticenta si o sa am asteptari realiste.:) Exista atat de multe variabile in prietenie incat singura certitudine este este pana la urma tot ceea ce eu pot darui.