Revolta care îmi place

Nu m-a impresionat deloc demisia lui Ponta (în sfârșit s-a întâmplat și asta!) pentru că a pleca din fruntea guvernului când nu mai ai ce face pentru că ai înglodat țara în datorii, e și asta un fel de lașitate. Nu sunt nici pentru revenirea PNL la guvernare, nu acum, și nici pentru alegeri anticipate chiar dacă aceasta e dorința opoziției dominată acum de liberali.

Dar da, sunt fericită. Sunr bucuroasă că România se salvează prin oamenii ei, oameni care, încet încet, se trezesc. Atitudinea aceasta manifestată atât de puternic după tragedia de la #Colectiv îmi dă speranțe, îmi dă din nou curaj să cred în țara mea, în crezul meu că nu plecarea dincolo de granițe e soluția. Nu! A pleca afară să muncești mi se pare calea cea mai simplă.

Noi, românii, cei rămași aici în țară, suntem singurii care ne putem salva țara. Iar protestele acestea care se petrec, miile de oameni care ies în stradă cu atâta curaj și sătui de politica defectuoasă a ultimilor 26 de ani, mă întăresc, mă mobilizează și îmi dau încredere.

Dar, dincolo de protestele acestea, e musai, e vital pentru o soluție clară să rămânem o națiune unită care nu mai vrea să îndure, care nu mai stă cu capul plecat, care nu se mai lasă fraierită și care REACȚIONEAZĂ în stradă,  fluierând, strigând, urlând când lucrurile nu sunt pe drumul corect. Dacă ni se mai cere șpagă undeva ca să ne rezolvăm o problemă, haideți să ne gândim la reversul ei, să ne gândim că asta, șpaga, cândva, într-o noapte urâtă de sfârșit de octombrie a anului 2015 a omorât oameni.

Se spune că minciuna are picioare scurte. Cât adevăr! Așa cum orice minciună se dezvăluie la un moment dat, mai devreme sau mai târziu, așa și mita duce la bezna vieții noastre.

Sunt fericită și mândră acum pentru românii mei, pentru tinerii din care fac parte, pentru generația asta care a trăit Revoluția din 89 cu cheia de gât, dar pentru un rezultat notabil, pentru a ne salva țara, noi avem datoria să le arătăm politicienilor că nu mai pot fura, că nu mai pot fi acolo, în frunte, decât dacă au aspirații pentru țară mai întâi, pentru oameni. Să vină să facă legi, nu retroactiv, să lucreze pentru ca oamenii să fie în siguranță pe stradă, în  cluburi, în propriile case. Să le arătăm că orice perturbare de la liniștea vieții noastre înseamnă oricând o nouă revoltă. România s-a trezit. E timpul să spunem NU manipulării, șpăgii, politicienilor îmbuibați, furtului din banul public. E timpul nostru, e timpul să ne alegem politicienii care cred ca noi în oameni care cred în România.






Comentarii