2016. Ciorchinele de care mă agăț!

2016. A început de o săptămână. A fost și Sfântul Ioan, cu mesajele lui, multe și frumose, cu zâmbet și molipsitoare de fericire. A trecut. M-am simțit din nou răsfățată de Sfântul Ioan. Alintată de Cel de Sus că mi-a adus în viață oameni buni, frumoși, oameni mari, oameni realizați de la care am învățat și învăț, oameni calzi care te fac să prețuiești viața. În fine, dar sunt 8 zile de când am schimbat calendarul, agenda, de când am pocnit șampania cu dorințe.

2016. Aspirații, așteptări, împliniri? Ce agasant sună! Și când mă gândesc că tema aceasta le-am dat-o micilor mei reporteri pentru mini-editorialul primului număr din noul an!!!

Chiar așa, așteptări? Împliniri? Aspirații? Îmi doresc ca tot omul sănătate pentru mine și pentru cei dragi mie. Să nu fim loviți de catastrofe, de boli, de lucruri rele pe care nu le putem controla. E primul lucru la care mă gândesc acum.

Televizorul e deschis acum, îl aud în surdină. E deschis pe TVR2, la o emisiune de cultură. Îmi doresc ca în 2016 să mai întâlnesc oameni frumoși, cultură, teatru, muzică, festivaluri, să fiu în mijlocul evenimentelor importante din oraș și din țară, să fiu un om prins de viață, să nu am timp pentru că atunci când ai prea multe clipe de libertate a timpului, încep și gândurile nefaste, nefericite, se naște depresia. Motive sunt, Slavă Domnului, să te lași pradă tensiunilor negative, să devii deprimat.

Îmi doresc să continui proiectele începute, să le văd dezvoltându-se la fel cum s-a întâmplat anul trecut. M-aș bucura chiar să am un an epuizant decât unul plin de rutină, plictisit, rușinos, trist.

Îmi doresc să fiu deci activă, să-mi concentrez energia spre lucrurile care contează iar ceea ce e important acum sunt copiii de la Buzz pentru care sper să creem mai multe întâlniri fascinante și mai multe experiențe gazetărești unice. Au nevoie de ele, au nevoie de Buzz! E important pentru că odată cu ei, mă dezvolt și eu ca om aici în orașul în care am decis să rămân.

2016 este, vrem-nu vrem, un an electoral. În 2016 se vor desfășura Jocurile olimpice. Va avea loc și Campionatul European de Fotbal.  Va fi un an în care ni se va părea  că timpul se scurge cu mai multe repeziciune. Va fi un an alert că vrem, că nu vrem. Dar poate că 2016 ne va păstra întregi, sănătoși și puternici! Asta e de fapt aspirația mea la acest început de an. Restul sunt dorințe pe care le agăț acum, aici, de acest ciorchine pe care îl vreau în acest nou an!

Comentarii